הגורים שנשארו מאחור

הנותרים: הכירו את הכלבים והחתולים שננטשו באגודה כגורים. בעוד שאחיהם ואחיותיהם כבר אומצו, הם עדיין ממתינים לפגוש את הבעלים שיגדלו אותם באהבה. בואו לאמץ אותם!

כבר עשורים רבים עושה האגודה מאמצים רבים להעלות את מודעות הציבור לנושא עיקור וסירוס ומעודדת לבצע ניתוחים אלה לכלבים ולחתולים, וזאת במטרה למנוע התרבות יתר והמלטות לא רצויות, שבעקבותיהן נולדים גורים שמתקשים למצוא בתים חמים. ועדיין, האגודה קולטת שגרים רבים של גורים שננטשו באכזריות ברחוב, או כאלה שמובאים אליה על ידי בעלים שלא עיקרו את כלבתם/חתולתם. לעתים הבעלים אף מוסרים את האם ומשאירים ברשותם גור אחד, כאילו מדובר בהחלפת רכב למודל חדש יותר.

הגורים האלה מטופלים במסירות על ידי צוות האגודה והווטרינרים, מקבלים את החיסונים הדרושים, ובהגיעם לגיל 3 חודשים, שבו ניתן לעקר ולסרס אותם, הם מועמדים לאימוץ. במרבית המקרים הגורים מוצאים במהרה בתים מאמצים, אך יש גורים שמזלם לא שפר עליהם ומסיבה כלשהי המאמצים מדלגים עליהם. הם נשארים בכלוב, גדלים בתנאי מכלאה, נהנים מתשומת הלב שמרעיפים עליהם הצוות והמתנדבים המסורים וממשחק עם חברים אחרים על ארבע, אך למעשה הם מעולם לא חוו תחושה של בית עוטף ומחבק, של טיול בטבע או בילוי בים או בפארק, ולא נחשפו לעולם שמחוץ לבית המחסה.

מדובר בכלבים (וגם חתולים) נפלאים, שרק מחכים לגלות את העולם המופלא שמחכה להם מחוץ לשערי האגודה. הם זקוקים לבעלים שיידעו לערוך להם חשיפה נכונה, לחזק את החינוך, ובעיקר לאהוב. הם מצדם מבטיחים להוקיר תודה ולהיות חברים טובים ונאמנים. הנה כמה מבעלי החיים שהגיעו לאגודה כגורים צעירים ועדיין ממתינים לפגוש את הבעלים שיגדלו אותם באהבה כל חייהם. צילמה באהבה: מאיה סיני.

עמנואלה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

עמנואלה נמצאה נטושה ברחוב עם אמה בובה ועוד חמישה אחים ואחיות. כולם מצאו בתים חמים והיא נותרה לבד בכלוב בחורף הקר. מאז חלפו שלוש עונות ועמנואלה גדלה והתגלתה ככלבה עדינה, רגישה ואוהבת. מדובר בכלבת רועים מעורבת בת 11 חודשים, מקסימה ושקטה. היא אנרגטית, מלאה בשמחת חיים, חברותית, מסתדרת עם כל הכלבים, אך לוקח לה קצת זמן להיפתח לאנשים שהיא לא מכירה, ואז כשהיא נפתחת היא מראה את כל הקסם המיוחד שלה.

מקס - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מקס הוא כלב מלינואה מעורב בן שנתיים וחצי, שנמסר אלינו לפני כשנה וחצי עם אחותו הגדולה לוסי, שאומצה כעבור זמן קצר. מדובר בכלב שמח ומלא באנרגיות חיוביות שהפך לאהוב המתנדבים. הוא ערני וקשוב, יש לו נשמה ענקית והוא ויודע להראות את כל האהבה שיש בו בליקוקים והתרגשות. הוא מסתדר מצוין עם כלבות נקבות וחלק מהזכרים, ורוצה להגיע לבעלים שיעריכו את כל המעלות שיש לו ולהכניס לחייהם המון שמחה ואושר.  

בלה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

בלה הקטנה נמצאה משוטטת ביחד עם אחותה מותק. בהגיען לגיל המתאים לאימוץ, מותק אומצה במהירות ואילו בלה נשארה בכלוב. מדובר בכלבה מעורבת בת 6 חודשים בעלת פרווה קצרה שצפויה להיות בינונית בגודלה. היא חברותית מאוד לאנשים ולאט לאט לומדת להיפתח לעוד ועוד כלבים. היא זקוקה לבעלים שיראו לה את העולם הנפלא שבחוץ, יידעו לחנך ויחשפו אותה למשחקים ואתגרים.

אלזה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

אלזה החמודה (שמופיעה גם בתמונה הראשית) נמצאה ביחד עם אחותה אליס במזבלה בנגב על ידי אנשים טובים שהביאו אותן לאגודה. אליס אומצה לאחרונה ואלזה עדיין ממתינה בציפייה לבית חם ואוהב. מדובר בגורה מעורבת עדינה ונחמדה בת 5 חודשים, שצפויה להיות בינונית בגודלה. יש לה המון פוטנציאל והיא רוצה לממש אותו עם בעלים מסורים ואוהבים.

דמקה - חתולה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

דמקה היא חתלתולה מתוקה ואנרגטית שנמצאה נטושה עם שני אחים. הם מצאו בית במהירות והיא נותרה בחתולייה, מחכה למאמצים שיחבקו אותה. מדובר בחתולה מקסימה וסקרנית בת חצי שנה, שאוהבת לחקור ולגלות דברים חדשים, אך גם נהנית להיות על הידיים ולקבל ליטופים ופינוקים.

זה הזמן לחבק את הנותרים, להראות להם שיש עוד תקווה ולהעניק להם בתים חמים ואוהבים, בדיוק כפי שזכו לכך אחיהם ואחיותיהם.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת באגודה מדי יום שלישי וחמישי בשעה 16:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.