יום הכלב הבינלאומי

צפו בריאיון מיוחד ליום הכלב הבינלאומי מתוך התוכנית פאולה וליאון והכירו את הכלבים המקסימים פיט ומישמיש

לכבוד יום הכלב הבינלאומי שחל היום ולעידוד אימוץ אחראי של כלבים, פאולה וליאון רוזנברג אירחו בתוכניתם את הכלבים פיט ומישמיש ביחד עם אריאל בן אור, מתנדב צעיר באגודה, וגיא חמל, רכז המחלקה לחינוך להומאניות.

מישמיש היא חברה מעורבת על ארבע בת 3 שנים, בינונית בגודלה ובעלת פרווה קצרה. היא עדינה, מחונכת, יודעת פקודות וזקוקה לבעלים קשובים שיידעו להשרות עליה תחושה של ביטחון. בכל מפגש איתה, אחרי שהרווחת את זה ביושר, היא נותנת כל פעם עוד קצת מעצמה ומסתבר שיש לה המון אהבה ומסירוּת לתת. עדינה ויפה שהיא, יש לה אופי ייחודי, וכשהיא מתמסרת לחיבוק היא נותנת את כל כולה.

פיט הוא חבר מעורב מתוק, עדין וביישן בן 3 שנים, שהעביר כבר מחצית מחייו בכלוב. הוא אהוב המתנדבים, ובעיקר המתנדבות, שלא עומדות בפני הקסם האישי שלו, ומעניקות לו ליטופים וחיבוקים להם הוא כל כך זקוק. מדובר בכלב שכל כולו אהבה ומי שיבחר לאמץ אותו ולתת לו בית חם, יזכה בחבר אמיתי ונאמן ובאהבה אינסופית שהוא מבטיח להעניק.

מישמיש, פיט ועוד עשרות כלבים וחתולים ממתינים באגודה ורוצים לפגוש את הבעלים שיגדלו אותם באהבה כל חייהם. בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב, אמצו חבר על ארבע ותזכו באהבה ללא תנאים.

הריאיון מתוך התוכנית פאולה וליאון, קשת 12, שודר ב-26.8.19.