ניוזלטר – פסח 2014

לקראת פסח, אגודת צער בעלי חיים בישראל מפרסמת את הניוזלטר המסורתי לחג

לקריאת הניוזלטר לחצו כאן.
חברים יקרים,

כמדי שנה לקראת חג הפסח, אנו שמחים לשלוח אליכם את הניוזלטר המסורתי שלנו, המסכם את פעילות האגודה בחודשים האחרונים.

אווירת ההתחדשות האביבית מורגשת גם אצלנו באגודה, עם סיום שיפוץ הלובי והמרפאה הווטרינרית ובניית הרמפה בכניסה למתחם המיועדת להנגשת המקום עבור נכים. פרויקט זה, פרי תכנון משרד האדריכלים עצמון אדריכלים ושות', יצא לפועל הודות לתרומתם של אנשים אדיבים, ואנו בטוחים כי המתקנים החדשים והמרפאה המודרנית יאפשרו לנו להעניק שירות מקצועי לקהל הרחב וטיפול מיטבי לבעלי החיים.

עונת האביב, המתאפיינת בהתעוררות הטבע, מזמנת גם המלטות של בעלי חיים, ביניהם המוני גורי חתולים הנולדים ברחוב או ננטשים באכזריות לאחר המלטה של חתולת בית לא מעוקרת. כדי למנוע המלטות לא רצויות ולצמצם את סבלם של הגורים האומללים, אנא שימו לב לחתולים חסרי הבית שבסביבתכם ובמידת הצורך צרו קשר עם הרשות המקומית, שאחראית על עיקור וסירוס החתולים, או התקשרו אלינו לבירור פרטים על אודות ביצוע הניתוחים במרפאה שלנו.

את משמעות היציאה מעבדות לחירות אנו חווים בכל יום באגודה עם הסוסים והחמורים שאותם אנו משקמים לאחר שעברו התעללות והזנחה מצד בעליהם, ואין מאושרים מאתנו כאשר אחד מהם מסיים תהליך שיקום ארוך ואנו מוצאים עבורו בעלים אחראיים. לצערנו, בעיית הסוסים והחמורים רחוקה מאוד מפתרון, וזאת בשל אזלת ידן של הרשויות, מודעות נמוכה ומחסור בתקציבים ובכוח אדם, ואנו ממשיכים להפעיל לחץ על הגופים השונים כדי שטיפול הרשויות בבעלי חיים אלה יהיה מהיר ויעיל.

למאמצינו למצוא בתים חמים לחתולים ולכלבים הנטושים המגיעים לאגודה הצטרפו לאחרונה שתי יוזמות חדשות: האחת של חברת ההפקות zipipro, שהתנדבה להפיק סרטוני וידאו לבעלי החיים, בהם תוכלו לצפות בעמוד היו טיוב שלנו, באתר האינטרנט ובעמוד הפייסבוק.

היוזמה השנייה שייכת לשדר הרדיו הפופולארי אליקו, המגיש את התוכנית "ערב ים תיכוני" ברדיו לב המדינה (91FM). לקראת פסח מוציא אליקו אוסף להיטים חגיגי, "אליקו 8 – אוסף הזהב", שכל הכנסותיו ייתרמו לאגודה. האוסף החדש, אותו ניתן לרכוש בחנויות המוסיקה וברשתות סטימצקי וצומת ספרים, כולל את 20 הלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הים תיכונית כיום. בקרוב יתקיים ברדיו לב המדינה יום שידורים מיוחד, אשר במסגרתו התחנה, שמהווה את הבית החם של המוזיקה המזרחית, תעודד את מאזיניה להעניק בית חם לכלבים ולחתולים השוהים באגודה. אנו רוצים להודות מקרב לב לאנשי zipipro, לאליקו ולכל צוות תחנת הרדיו על עזרתם ותמיכתם באגודה.

בברכת חג שמח,
צוות אגודת צער בעלי חיים בישראל
לקריאת הניוזלטר לחצו כאן.