אוסף הזהב של אליקו למען בעלי החיים

חדש: אוסף להיטים של מיטב הזמרים המובילים מבית היוצר של אליקו, שכל הכנסותיו קודש לפעילות האגודה

לקראת פסח מוציא שדר הרדיו הפופולרי אליקו אוסף להיטים חגיגי במיוחד מתוך תוכניתו "ערב ים תיכוני", המשודרת בימים א-ה בין השעות 18:00-16:00 ברדיו לב המדינה (91FM). "אליקו 8 – אוסף הזהב" הוא האוסף השמיני בסדרת האוספים המצליחה של אליקו, וכל הכנסותיו ייתרמו לאגודת צער בעלי חיים בישראל וישמשו אותה לפעילותה לרווחת בעלי החיים. את הדיסק ניתן לרכוש בכל חנויות המוזיקה וברשתות סטימצקי וצומת ספרים.

האוסף החדש כולל את 20 הלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הים תיכונית כיום, כאשר רובם מופיעים לראשונה על גבי תקליטור ובאופן בלעדי לאוסף. בין השירים באוסף: עומר אדם – שקט (גרסת הדאנס), שרית חדד – אל תאהב אותי, דודו אהרון – האוטו שלי היופי שלך, ליאור נרקיס ו-KYD – יהלום, קובי פרץ – J'E T'AIME, I LOVE YOU BABY, רן לוי וסקיי – חביבי, מאור אדרי – קרחנה, דואטים של מרגול וזהבה בן, משה פרץ וליאור נרקיס ובן אל ומתן גלילוב ולהיטים נוספים של מושיק עפיה, ישי לוי, הפרויקט של רביבו, לירון רמתי, איתי לוי, מאור אשוואל ושקד קוממי, כאשר את האוסף חותם שירו של יהורם גאון אלף נשיקות.

מתוך החוברת המצורפת לדיסק
מתוך החוברת המצורפת לדיסק

בשנים האחרונות נהפכה תוכנית הרדיו "ערב ים תיכוני" עם השדרן אליקו כהן לאבן דרך משמעותית בתעשיית המוזיקה המזרחית והיא זוכה לאחוזי האזנה מרשימים. היא מכתיבה את הלהיטים הגדולים של הז'אנר הים תיכוני, מייצרת הבטחות גדולות ומהווה בית חם למוזיקה המזרחית בישראל. התוכנית, אשר חרטה על דגלה לנצל את הבמה כדי לסייע לארגונים שונים הפועלים למען הקהילה, בחרה הפעם להקדיש את הדיסק למען מטרה חשובה ולהפנות את הזרקור לאלה שקולם לא נשמע – בעלי חיים נטושים הממתינים לבתים מאמצים אוהבים. בקרוב יתקיים ברדיו לב המדינה יום שידורים מיוחד, אשר במסגרתו הבית החם של המוזיקה המזרחית יעודד את מאזיניו להעניק בית חם לכלבים ולחתולים.

אנו רוצים להודות לאליקו ולכל צוות התחנה על הרגישות והאכפתיות ועל שיתוף הפעולה המבורך. מי ייתן ועשרות כלבים וחתולים יזכו בבתים חמים.