מהרחוב הקר לבית החם

כלבה וארבעה גורים בני יומם, שננטשו ברחוב והגיעו לאגודה, טופלו במסירות במשך שבועות ארוכים. לאחרונה מצאו כולם בתים מאמצים אוהבים

בתופעה המכוערת והאכזרית של נטישת גורים והפרדתם מאמם בגיל צעיר מדי אנו נתקלים מדי יום, אך לא פעם נוטשים הבעלים חסרי הלב גם את האם שלא מכבר המליטה.

לפני ארבעה חודשים הגיעה אלינו כלבה מעורבת בת שנתיים ללא שבב, שננטשה ברחוב יחד עם ארבעת גוריה שהיו בני כמה ימים בלבד. עוברת אורח שראתה את האם עם הגורים התקשרה למוקד האגודה, ורכב החילוץ שלנו מיהר לאסוף אותם. לאחר שבבדיקה וטרינרית נמצאו כל חמשת הכלבים בריאים, הם הועברו למתחם שקט ואף ניתנו להם שמות: האם – דייזי וארבעת הגורים – טופי, לייני, קייט וויליאם.

דייזי, שהתגלתה ככלבה מקסימה וכאמא מסורה, גידלה את הגורים במשך חודשיים ולאחר מכן הועברה למחלקת הכלבות המועמדות לאימוץ. לשמחתנו, תוך זמן קצר מצאה דייזי בית חם ואוהב אצל משפחת רוזן מראשון לציון, שחיפשה כלבה בוגרת, עדינה ומחונכת.

קרן ועמית רוזן משחקים עם דייזי
קרן ועמית רוזן משחקים עם דייזי

ארבעת הגורים נאלצו להמתין עוד כמה שבועות, עד שיהיו גדולים וחזקים מספיק לקבל חיסונים ולעבור עיקור וסירוס, ובמהלך תקופה זו הם זכו לפינוקים ולאהבה מצד העובדים. בשבועיים האחרונים אומצו כל הגורים, והזוג המלכותי קייט וויליאם אף אומץ יחדיו על ידי אותם בעלים.

יפה לושקנסקי מקריית גת עם טופי
יפה לושקנסקי מקריית גת עם טופי

סיפור נטישתם של דייזי וארבעת גוריה הסתיים בטוב, אולם גורים רבים, כמו גם כלבים וחתולים בוגרים הנזרקים לרחוב, אינם חולקים גורל דומה. אם נתקלתם בבעל חיים נטוש אנא אל תתעלמו והתקשרו אלינו: 4553*.