חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בקס - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

חמשת הגדולים

גדולים מהחיים: הם שובי לב, אנרגטיים, לא קטני ממדים, אבל בעלי לב ענק, וכל מבוקשם הוא להגיע לבעלים שיוכלו להעניק להם בית חם, תשומת לב ואהבה, ישקיעו בחינוך ויספקו את צורכיהם למשך כל חייהם.

לילי היפהפייה נמסרה אלינו לפני שלושה חודשים, ועם יד על הלב – לא ברור לנו כיצד היא עדיין לא אומצה. מדובר ברועה שוויצרית מעורבת בת שנתיים וחצי, חברותית, אנרגטית, ושובבה. היא אוהבת אנשים וילדים ומתמסרת באהבה לאחר היכרות. היא וזקוקה לבעלים סבלניים ומנוסים שיידעו לחזק את החינוך והאילוף שלה ויעזרו לה ללמוד לשחק עם חברים על ארבע. היא מצדה מבטיחה להיות חברה נאמנה ונהדרת.

צילום ועריכה: קיריל פנקו

בקס (שמופיע גם בתמונה הראשית) הוא רועה אוסטרלי מעורב בן 7 חודשים, מלא אהבה ושמחה. מדובר בגור מתבגר חברותי מאוד, אנרגטי וחזק שיהיה גדול פיסית. הוא מסתדר חלקית עם כלבים אחרים ומחפש בעלים  אסרטיביים וסבלניים שיבינו שהוא זקוק לחינוך לצרכים ולאילוף ויהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

בקס - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

הכירו את ג’ון, רועה שוויצרית מעורבת בת שש שנים וחצי, מתוקה וחברותית. היא מצחיקה ושובבה, מלאת אנרגיות, אוהבת לשחק, אבל לא תמיד יודעת איך לגשת לכלב חדש. היא מחונכת לצרכים ורוצה למצוא בעלים מסורים ומנוסים שיתנו לה אהבה, יציבו משמעת וגבולות וירגילו אותה לשחק עם חברים על ארבע.

צילום ועריכה: קיריל פנקו

קיארה היא רועה בלגית מעורבת וכובשת בת שנתיים וחצי, חברותית ואוהבת אנשים. מדובר בכלבה גדולה, מרשימה וחזקה מאוד, שזקוקה לבעלים חזקים ומנוסים שיאלפו, יחנכו, יפרקו איתה אנרגיות, ילמדו אותה טריקים חדשים, ימצו את הפוטנציאל האדיר שיש בה ויזכו בחברה נאמנה ואוהבת.

קיארה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: אבי לוין
קיארה – כלבה לאימוץ – צילום: אבי לוין

ציון המתוק עדיין מחפש בית ורוצה להכניס את כל האנרגיות הטובות שלו לחיי בעלים מסורים ומשקיעים שיגדלו אותו באהבה כל חייו. מדובר ברועה אוסטרלי מעורב עם גזע גדול, בן שנה ו-7 חודשים, כלב טוב וקשוב לבעליו, אנרגטי, דומיננטי, ממושמע, מחונך לצרכים ויודע פקודות בסיסיות. לציון יש נטייה להגן על בעליו (גם שלא צריך) ולכן הוא זקוק לבעלים מנוסים ואסרטיביים שיוכלו לעבוד איתו, ויתחייבו לקחת שיעורי אילוף לפי תוכנית מוגדרת.

ציון - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.

שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולים לעניין אותך

תכירו את ג’ולי הנסיכה

ג’ולי הנסיכה שהגיעה לאגודת צער בעלי חיים בישראל לפני מספר חודשים. ג’ולי בת שלוש, ובמהלך חייה, היא לא זכתה לחיים טובים. ג’ולי הוזנחה קשות, הגיעה אלינו עם תת תזונה ובעיות

קרא עוד »

יום המעשים הטובים

איזה כיף! לכבוד יום המעשים הטובים, בית ספר אשכול מראש העין תרם לאגודת צער בעלי חיים בישראל, שקים שלמים של מגבות וסדינים! בשם האגודה, תודה רבה לבית הספר ולמי שהיתה

קרא עוד »

לכל התכנים בנושאים:

תרומה שלך יכולה להציל אותם!

עזרו לנו לעזור להם! כל תרומה, אפילו הכי הקטנה תעזור לנו לעזור להם.

הירשמו וקבלו עדכונים

עקבו אחרינו ברשת