קר שם בחוץ

חורף חם לחתולים ולכלבים הנטושים: באגודה מתכוננים לעונה הקרה ומבקשים את עזרת הציבור לתרום לכיסוי ההוצאות הגדולות

עונת הסתיו, הנמצאת בעיצומה, הביאה עמה את הרוחות הקרות ואת הגשמים הראשונים והחורף עומד בפתח. לקראת חודשי החורף עסוקה האגודה בסידור המתקנים השונים במטרה להעניק לבעלי החיים את התנאים הטובים ביותר ועל מנת שלא יסבלו מהרוחות, מהקור ומהגשמים.

ההכנות והסידורים דורשים הוצאות כספיות גדולות, שעיקרן התקנת סוככים להגנה מהרוחות ומהגשמים, ציוד מיוחד לחימום התאים, כמויות גדולות יותר של מזון ותרופות וחשבונות חשמל גבוהים. על מנת לספק את כל אלה לבעלי החיים החוסים באגודה, נשמח לקבל תרומות כספיות לכיסוי ההוצאות הללו, כמו גם שמיכות, מגבות, סוודרים וצעצועים לחיות מחמד.

סוככים: התאים בהם שוכנים הכלבים מחולקים לשני חלקים – האחד סגור עם מרבץ מיוחד לכלב ובו נמצאים גם המזון והמים, ואילו השני פתוח, על מנת שהכלבים לא יהיו סגורים בחלל קטן וכדי לאפשר למאמצים המגיעים למקום להתרשם מכל הכלבים. בשנה שעברה השקיעה האגודה סכום לא מבוטל להתקנת סוככים המגינים מהרוח ומהגשם והניתנים לסגירה בעת הצורך. לקראת החורף הקרב אנו מעוניינים להשלים את התקנת הסוככים.

מזון: בתנאי קור זקוק הגוף ליותר "דלק" על מנת לחמם את עצמו, ובחודשים הקרים גם בעלי החיים זקוקים לכמות גדולה יותר של מזון. מדי חודש משתמשת האגודה בלמעלה מטון של מזון לבעלי החיים, ובחורף גדלה הכמות, כמו גם התקציב הנדרש לרכישת המזון.

אמצעי חימום: עם שיפוץ החתולייה לפני כשנתיים הותקנו במקום מזגנים, ובמחלקות הגורים והכלבים הקטנים יש עדיין תאים אותם צריך לצייד בנורות חימום מיוחדות. המשמעות הכלכלית: רכישת ציוד יקר וחשבונות חשמל המאמירים בחודשי החורף.

תרופות וכוח אדם: עונת החורף מביאה עמה רגישות גדולה יותר למחלות בקרב הכלבים והחתולים, וחלקם סובלים ממחלות בדרכי הנשימה. הטיפול וההשגחה הרפואית דורשים כמות גדולה יותר של תרופות וכוח אדם מתוגבר במרפאה הווטרינרית.

אנו מזמינים אתכם להגיע לאגודה, לבחור חבר חדש על ארבע ולהעניק לו בית חם בחורף הקרוב ולכל חייו. תודותינו נתונות מראש לתורמים.