עוזרים לבעלי החיים וזוכים בפרסים

פעילות מיוחדת בדף הפייסבוק של האגודה מעודדת אימוץ כלבים וחתולים באמצעות סיפורים של גולשים המתארים רגע מרגש או חוויה מיוחדת שעברו עם בעל חיים

בימים אלה השיקה אגודת צער בעלי חיים בישראל פעילות מדיה חברתית, שמטרתה להיעזר ברשת החברתית פייסבוק למציאת בתים חמים לבעלי חיים. במסגרת הפעילות הייחודית יכולים חברי "צער בעלי חיים בישראל – תל אביב" בפייסבוק לסייע לאגודה להפיץ את חשיבות אימוץ בעלי החיים וכן לזכות בפרסים עבור בעלי החיים שלהם.

איך משתתפים?
ההצטרפות לפעילות פשוטה וקלה ביותר: משתתפי הפעילות, המתרחשת בדף הפייסבוק של האגודה, מתבקשים להעלות לזירת התחרות תיאור של רגע מרגש או חוויה מיוחדת שעברו עם בעל חיים, שיעזרו לשכנע גולשים אחרים לאמץ בעלי חיים. הגולשים יכולים לחלוק את הסיפור עם חברי הפייסבוק שלהם, להזמין את חבריהם לקרוא, להפיץ ולהצביע לסיפור האישי שלהם. כל משתתף מסייע לאגודה להפיץ את המסרים החשובים.

את הסיפורים ניתן להעלות עד לתאריך 6 בנובמבר בשעה 17:00. תודתנו נתונה לחברת Comlead, אשר תרמה את האפליקציה לפעילות.

במה זוכים?
שמונת הגולשים שהסיפורים שהעלו יגייסו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, יזכו בפרסים הבאים:
פרס ראשון: שובר ע"ס 500 שקל לקניית מוצרים ב"חנות שלי" – חנות לחיות מחמד
פרס שני: שובר ע"ס 300 שקל לקניית מוצרים ב"חנות שלי" – חנות לחיות מחמד
פרס שלישי: שובר ע"ס 200 שקל לקניית מוצרים ב"חנות שלי" – חנות לחיות מחמד
חמישה גולשים נוספים יזכו בפרס שיבחרו מבין הפרסים הבאים: ביקור רופא + חיסון מרובעת לחתול או חיסון משושה לכלב, או תספורת אצל ספר האגודה באגודת צער בעלי חיים בישראל.

סיפורים נבחרים יפורסמו באתר האגודה. מעבר לזכייה בפרסים אישיים, זוכים משתתפי הפעילות בערך מוסף ומסייעים לאגודה להפיץ את חשיבות אימוץ בעלי החיים. אנו מקווים שפעילות זו תסייע לכמה שיותר בעלי חיים למצוא בית חם.

הצטרפו אלינו בפייסבוק!
האגודה מנהלת פעילות ענפה במדיה חברתית, אשר במסגרתה צברה כבר למעלה מ-6,000 אוהדים וחברים. דף הפייסבוק של האגודה משמש ככלי לחיפוש בתים לבעלי חיים השוהים באגודה, לגיוס עזרה לבעלי החיים ולקידום פעילויות העמותה. כמו כן, משמש הדף כקהילה חמה ושוקקת לאוהבי בעלי חיים. הצטרפו אלינו!