עיקור וסירוס חתולים

עיקור וסירוס חתולים במחירים נוחים במרפאה הווטרינרית של האגודה

כבר עשרות שנים אגודת צער בעלי חיים בישראל מעודדת את הציבור הרחב לסרס ולעקר כלבים וחתולים. ניתוחים אלה חשובים לבריאות חיית המחמד ולאיכות חייה וכמובן מונעים המלטות לא רצויות והתרבות בלתי מבוקרת של גורים.

במרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים בישראל מבצעים ניתוחים אלה לאורך כל השנה, כמו גם ניקוי שיניים ושירותים וטרינריים נוספים. כעת מוצעים ניתוחי עיקור וסירוס לחתולי הבית ולחתולים חסרי בית במחירים נוחים: סירוס חתול – 100 ₪ (לא כולל זכרים שסובלים מאשך טמיר), עיקור חתולה – 150 ₪. לקביעת תור ולפרטים נוספים, יש להתקשר לטלפון 4553*.

ניתוחי עיקור וסירוס הם הפתרון ההומאני המוסכם באופן גורף על כל הארגונים למען בעלי החיים בארץ ובעולם לצמצום התרבות בלתי מבוקרת ולמניעת סבל מגורים שלא פעם מושלכים לרחוב.

ניתוחים חשובים אלה, המתבצעים בהרדמה כללית וההחלמה מהם מהירה יחסית, מונעים מחלות שונות, מאריכים את תוחלת החיים של החתולים, משפרים את איכות חייהם, מפחיתים את רמת האגרסיביות ומאבקים על טריטוריה ועל נקבות ומצמצמים את אוכלוסיית החתולים המתרבה באופן לא מבוקר. כך נמנעת הולדה של גורים אשר לרוב נידונים לחיים מלאי סבל, סכנות וייסורים ברחוב. בקרב חתולי הבית, נקבות מעוקרות לא ימשכו זכרים, נטייתם של זכרים לסמן את הטריטוריה שלהם בבית תפחת וכן יפחת סיכוי בריחתם מהבית.

שימו לב – הניתוחים מיועדים לחתולים בני למעלה משלושה חודשים. המחיר כולל, במידת הצורך, משככי כאבים ואנטיביוטיקה. המחירים משתנים מעת לעת וניתן לבדוק מחיר עדכני בטלפון 4553*.

כדי להמשיך ולתפעל את מרפאת העיקור והסירוס ולמנוע סבל, הציבור מוזמן להרים תרומה באמצעות הטלפון או אתר האינטרנט.