דגל שחור: אמצו בעלי חיים כהים

דווקא בשבועות, החג שצבוע כולו בלבן, אנו רוצים להפנות זרקור אל בעלי החיים כהי הפרווה שמתקשים למצוא בתים חמים

אחת התופעות השכיחות בתחום אימוץ בעלי חיים, היא העדפתם של מאמצים לבחור בחיית מחמד בהירת פרווה ולדלג על כלבים וחתולים שחורים או בעלי צבע כהה. וכך, כלבים וחתולים בעלי פרווה כהה נאלצים להמתין תקופות ממושכות הרבה יותר עד לאימוצם לעומת בעלי חיים בהירים, גם כאשר שאר המאפיינים שלהם, כמו גיל, סוג ואופי, דומים להפליא.

התופעה המצערת הזו מוכרת לנו היטב, ולאורך השנים האגודה עשתה מאמצים להעלות את מודעות הציבור לנושא ואף יצאה בקמפיינים מיוחדים לעידוד בעלי חיים כהי פרווה. בימים אלה, שבהם אנו מציינים את חג שבועות והצבע הלבן הפך לאחד מסמליו, אנו רוצים להפנות זרקור דווקא אל בעלי החיים כהי הפרווה שממתינים באגודה לבעלים שיאמצו אותם ללבם ולבתם ויהפכו אותם לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

פיט - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

פיט הוא כלב מעורב רגיש, עדין וחכם בן 3 שנים שמסתדר עם כולם – אנשים, ילדים וכלבים. אופיו הנוח והחברותי הפך אותו לחביב המתנדבים, ונראה שצבעו השחור הוא הסיבה לכך שהוא אחד מבעלי החיים הוותיקים בבית המחסה שלנו ועדיין לא מצא בית חם. פיט הוא כלב שנהנה ממשחק עם חברים על ארבע ויודע גם לבקש תשומת לב אנושית בדמות חיבוקים ונשיקות, והוא יוקיר תודה למי שיעניק לו בית לכל חייו. (צילום+תמונה ראשית: אירה פרוחורוב)

רפי – כלב לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים

רפי המתוק הוא כלב מעורב בן שנה, בינוני בגודלו, מתוק וכובש. מדובר בכלב חברותי שאוהב לשחק ולחבק ויודע לתת אהבה, וכל מבוקשו הוא בעלים שיעניקו לו אהבה בחזרה ויגרמו לו להרגיש אהוב ושייך. הוא עדיין זקוק לחינוך ולהרבה פעילות ויכניס המון אושר ואנרגיות טובות לחיי מי שיבחר לאמץ אותו. (צילום: ג'ני טרלובסקי)

פופי - חתולה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

פופי היא חתולה מעורבת ומתוקה בת שנה. מדובר בחתולה מאוד חמודה שאוהבת ליטופים ומגיבה בקול מתוק, והיא מחכה בחתולייה של האגודה לפגוש את הבעלים שיגדלו אותה באהבה כל חייה. (צילום: VIP Design)

ג'סי – כלבה לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים

הכלבה החייכנית הזו היא ג'סי, גורה מעורבת חברותית ונבונה בת חצי שנה. היא סקרנית, מלאת שמחת חיים וזקוקה לבעלים שיידעו לחנך, להציב גבולות ובעיקר לאהוב. היא מצדה מבטיחה לתת את כל מה שיש בה ולהיות חברה טובה ונאמנה. (צילום: מאיה סיני)

בוני – כלב לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים

בוני הוא בורדר קולי מעורב ומקסים בן שנה. מדובר בכלב יפהפה בינוני בגודלו בעל פרווה מרשימה שאוהב את החיים ורוצה לחלוק אותם עם בעלים אוהבים ומחויבים. (צילום: VIP Design)

בלה - כלבה לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים

הגורה המתוקה הזו היא בלה, כלבה מעורבת בת 3 חודשים שרק מתחילה את חייה ומחפשת בעלים שיכירו לה את העולם. מדובר בכלבה חכמה וחברותית שצפויה להיות בינונית בגודלה, עדיין זקוקה לחינוך ומקווה בכל לבה למצוא בית חם ויציב. (צילום: VIP Design)

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.