ממחזרים ותורמים לבעלי החיים

פרויקט חינוכי מיוחד למען הקהילה: לאחר ארבעה חודשים של איסוף בקבוקים למחזור, הגיעו תלמידי בית הספר השבעה מאזור לאגודה, כשבידיהם תרומה נדיבה

יוזמה חברתית מבורכת של תלמידי בית הספר השבעה באזור בשיתוף הקהילה הסתיימה בתרומה נדיבה לאגודה ובמפגש מרגש של התלמידים עם בעלי החיים.

הכתבה, מתוך התוכנית "המהדורה הצעירה" של חדשות 12, שודרה ב-27.5.19

בפרויקט חינוכי מיוחד של בית הספר השבעה מאזור, שהתקיים במשך כמה חודשים, החלו התלמידים בשיתוף הוריהם לאסוף בקבוקים למחזור במטרה לתרום את כספי הפיקדון לעמותה. הרעיון עלה בעקבות יום המעשים הטובים, כאשר בבית הספר החליטו להמשיך ולסייע לאוכלוסיות החלשות לא רק יום אחד בשנה, אלא להיות קשובים לאחר ולעזור ככל שניתן בכל ימות השנה. כדי לבחור בעמותה שתקבל את התרומה, התלמידים השתמשו באמנות השכנוע שלמדו, ומתוך שש עמותות שהוצגו בפני כלל התלמידים, הם בחרו לתרום את הכסף לאגודת צער בעלי חיים בישראל. בסיומו של הפרויקט נאספו עשרות אלפי בקבוקים וסכום הפיקדון הגיע ל-5000 ש"ח.

בשבוע שעבר הגיעו לאגודה התלמידים בליווי הוריהם וצוות בבית הספר. מדריכי מחלקת החינוך להומאניות של האגודה אירחו אותם, ערכו להם סיור בבית המחסה והתלמידים פגשו את בעלי החיים שעבורם למעשה תרמו את הכסף.   

תלמידי בית הספר השבעה מאזור תורמים לבעלי החיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל

לדברי קרן דנינו, מנהלת בית הספר: "תלמידי בית הספר לקחו על עצמם משימה, והיא לעזור לנזקקים ולחלשים בקהילה על ידי איסוף בקבוקים ופחיות למחזור. מתוך שש עמותות שהתלמידים בחנו, בדקו והעמיקו בפעילות שלהן, הם מצאו לנכון לתרום את הכסף לבעלי החיים הנטושים באגודת צער בעלי חיים בישראל, ומבחינתי זו הצלחה אדירה שהם עברו תהליך כה חשוב. כלל בית הספר התגייס, כולל הורי התלמידים, ואנו שמחים שהצלחנו לעמוד במשימה למען האחר".

"כל תלמידי בית הספר התגייסו וממש שמחנו לעשות את זה", אמר רום פילו, תלמיד כיתה ו' ויו"ר מועצת התלמידים בבית הספר. "אנחנו יודעים שבעזרת הכסף שאספנו יוכלו באגודה לקנות אוכל טוב לחיות ולתת להן טיפולים טובים".

אנו באגודה מודים לתלמידים, להורים ולצוות בית הספר על הפרויקט המרגש, ששילב בתוכו מסרים וערכים כל כך חשובים. בתי ספר נוספים המעוניינים ליצור פרויקטים חינוכיים מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 4553*.

תלמידי בית הספר השבעה מאזור תורמים לבעלי החיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל