חולמים על בית

כלבים וחתולים לאימוץ: הכירו את הכלבים והחתולים שממתינים באגודה לבתים חמים ואוהבים

הם מתוקים, מקסימים ושובי לב. הם ננטשו באגודה וכעת הם ממתינים לפגוש את הבעלים שיגדלו אותם באהבה כל חייהם. הכירו את הכלבים והחתולים שחולמים על בית, שאותם צילמה בכישרון מאיה סיני ובואו לאמץ אותם!

צ'ייסר – כלב לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

צ׳ייסר: אי אפשר לעמוד בפני המתיקות הזו שכולה שייכת לצ'ייסר, גור כובש בן חצי שנה שיגדל לגודל בינוני (ומופיע גם בתמונה הראשית). יש לו אופי נוח וחברותי, הוא מסתדר עם אנשים ועם חברים על ארבע, וכל מבוקשו הוא למצוא בעלים שיידעו לחנך אותו, להציב גבולות ולזכות בבן משפחה מסור ואוהב.

גאטו - חתול לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

גאטו : המתוק הזה הוא גאטו, חתול מעורב בן שנתיים שנמסר אלינו ביחד עם אחותו פוקאצ'ה. מדובר בחתול בוגר, נוח ורגוע שאוהב להתמסר לליטופים, ומחפש בעלים מסורים שיתנו לו להרגיש שוב כמו בן משפחה אהוב.

שוש – כלב לאימוץ – אגודה צער בעלי חיים ישראל

שוש: הגור המתוק עם הפרווה המרשימה הוא שוש, כלבלב מעורב בן 5 חודשים, שעוד יגדל ויהיה גדול מאוד פיסית. מדובר בכלב שובב, עדין ומלא קסם שמסתדר עם כולם – כלבים, אנשים וילדים – וממתין באגודה לפגוש את הבעלים שיכירו לו את העולם, יוציאו אותו לטיולים, יידעו לחנך ויאהבו אותו כל החיים.

ג'ואי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ג'ואי: ג'ואי הוא כלב מעורב וקטן ממדים בן 8 חודשים. כלבלב עדין עם לב ענק שלוקח לו קצת זמן להיפתח, וזקוק לבעלים אוהבים שיגדלו אותו באהבה כל חייו.

מישמיש - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מישמיש: מישמיש המתוקה היא כלבה בת 3 שנים שהגיעה אלינו לפני כמה ימים ומתקשה להתרגל למצבה החדש ולנטישה הכואבת שחוותה. היא עדינה מאוד, חכמה ועדיין מעט חששנית, והצוות והמתנדבים הנהדרים שלנו מעלים לה את הביטחון לאט לאט, גורמים לה להיפתח ואז היא מתגלה ככלבה חברותית ואוהבת שתוקיר המון תודה למי שיעניק לה בית חם ואוהב לכל חייה.

טוני - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

טוני: טוני החמוד רק מתחיל לגלות את העולם ורוצה לעשות את זה עם בעלים שיגדלו אותו באהבה כל חייו. מדובר בגור מעורב בן 4 חודשים, שכיאה לגילו מפגין אנרגטיות ומתיקות אין סופית, והוא זקוק לבעלים עם ניסיון בחינוך שיידעו להפעיל אותו ויזכו בחבר קשוב ונהדר.

ג'ולי - חתולה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ג'ולי: ג'ולי היא חתולה מעורבת ומקסימה בת שנתיים וחצי. היא סקרנית, אוהבת להתפנק ורוצה להרגיש שוב כמו נסיכה בבית עם בעלים מסורים.

מקס - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מקס: מקס הוא פינצ'ר מעורב בן 8 חודשים, קטן פיסית ובעל פרווה קצרה בצבע חום מיוחד. מדובר בכלבלב קטנצ'יק סקרן וחברותי שאוהב לשחק עם כלבים אחרים ומסתדר עם כל האנשים.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת באגודה מדי יום שלישי בשעה 16:00 וביום חמישי בשעה 11:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.