בואו תעשו להם חג

כלבים לאימוץ: הכלבים המתוקים האלה ממתינים לכם באגודה. נצלו את ימי החופש ובואו לאמץ חבר על ארבע שיעניק לכם אהבה ללא תנאי

את התמונות המקסימות שמלוות את הכתבה הזו צילמה מאיה סיני, תלמידת כיתה י במגמת צילום בגימנסיה העברית הרצליה. מאיה החלה להתנדב באגודה במסגרת מחויבות אישית וגם לאחר שסיימה את מכסת שעות ההתנדבות שלה היא ממשיכה להגיע לשמח את בעלי החיים ואף לתעד אותם במצלמתה.

מייקי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מייקי: מייקי הוא כלב רועים מעורב שובב ולבבי בן 10 חודשים. מדובר בכלב מתוק ומעט חששן, שנוטה לנבוח בהתחלה על מי שהוא לא מכיר, והוא זקוק לבעלים עם ניסיון בחינוך שיוכלו להציב לו גבולות, להכיר לו את העולם ולזכות בחבר נאמן ומסור.

מיקה – כלבה לאימוץ – אגודה צער בעלי חיים ישראל

מיקה: הכירו את מיקה, כלבה מעורבת בת שנתיים וחצי, גדולה פיסית ועדינה. מדובר בכלבה מתוקה וחייכנית שאוהבת לשחק ונהנית מליטופים, ורוצה להרגיש שוב נאהבת על ידי בעלים שיעניקו לה בית חם ויציב.

טוקו – כלב לאימוץ – אגודה צער בעלי חיים ישראל

טוקו: טוקו הוא כלב מעורב וגדול בן 7 חודשים שמפזר אהבה ואנרגיות טובות לכל עבר. הוא עדין, מחונך חלקית וזקוק לבעלים אחראיים וסבלניים שיוכלו להתמודד עם גודלו ולהעניק לו בית חם ואוהב, טיולים ותשומת לב.

דולי - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

דולי: החיוך הכובש הזה שייך לדולי, כלבה מעורבת וגדולה בת 5 שנים. היא מחונכת, רגילה לבית, אוהבת להתחבק ורוצה להעניק את כל הטוב שיש בה לבעלים אחראיים ואוהבים שיתנו לה בית חם ויהפכו אותה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

ג'סי – כלבה לאימוץ – אגודה צער בעלי חיים ישראל

ג׳סי: ג׳סי היא כלבה מעורבת, חברותית ונבונה בת 5 חודשים. מדובר בגורה חמודה ומלאת שמחת חיים, שצפויה להיות גדולה פיסית. היא זקוקה לבעלים עם ניסיון בחינוך גורים שיכירו לה את העולם, יידעו להציב גבולות, ויזכו בחברה נהדרת ונאמנה.

באדי – כלב לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

באדי: המתוק הזה רוצה להיות החבר הכי טוב שלכם. תראו את החיוך שמרוח לבאדי על הפנים. באדי הוא חבר מעורב על ארבע בן 4 שנים, מחונך וממושמע. מדובר בכלב טוב בעל אופי נוח שרגיל לחיות בבית, נהנה להכיר חברים חדשים על שתיים ועל ארבע, וכעת הוא מחפש התחלה חדשה עם בעלים אוהבים שיעניקו לו בית חם, הפעם לכל החיים.

סקאי – כלב לאימוץ – אגודה צער בעלי חיים ישראל

סקאי: הכלב המרשים הזה הוא סקאי, האסקי מעורב בן 3 שנים. מדובר בכלב גדול פיסית, מחונך, רגיל לבית ומלא אנרגיות שאוהב לשחק עם כלבים אחרים ועם אנשים. הוא זקוק לבעלים אחראיים שיוציאו אתו אנרגיות בטיולים, יתנו לו תשומת לב ואהבה ויעניקו לו בית חם ויציב, הפעם לכל החיים.

טאקי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

טאקי: טאקי היא כלבת רועים מעורבת מתוקה ועדינה בת שנה. היא מעט חששנית וזקוקה לקצת זמן כדי להיפתח ולהראות את אופייה הנוח. לכן היא מחפשת אחר בעלים סבלניים ועדינים כמותה שישקיעו בחינוך ויתנו לה תשומת לב ואהבה והיא מצדה מבטיחה לתת להם את כל הטוב שיש בה.

פינוקיו - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

פינוקיו: פינוקיו היא כלבת רועים מעורבת בת 10 חודשים שממתינה באגודה כבר חצי שנה לבית חם ואוהב. מדובר בכלבה סקרנית ומתוקה שכל כך רוצה להכיר את העולם שבחוץ ולשם כך היא זקוקה לבעלים סבלניים שיידעו לחנך אותה, ללמד אותה דברים חדשים ולזכות בחברה מסורה ונאמנה.

שאול - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

טוטו ושאול: טוטו ושאול הם שני אחים מעורבים שנמסרו לאגודה כשהיו גורים צעירים והיום הם כבר בני שנה. מדובר בצמד כלבים יפהפיים ושובבים שתמיד שמחים לצאת ולשחק בחצר עם חברים על ארבע. האחד ביישן ועדין בעוד לשני יש ביטחון ויחד הם למדו לאזן האחד את השני ולחזק זה את זה. הם מחפשים בית כבר חודשים ארוכים, ביחד או לחוד, וזקוקים לבעלים שיידעו לחשוף אותם לעולם ולממש את הפוטנציאל שגלום בהם.

טוטו - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת באגודה מדי יום שלישי בשעה 16:00 וביום חמישי בשעה 11:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.