סופה המר של מיס פיגי בעיר הגדולה

גורת חזיר בר, שנקלעה לשכונת מגורים בתל אביב, עברה התעללות מידי ילדים. החזירה הובאה לאגודה, אך מתה כעבור כמה ימים משטף דם במוח

מקרי התעללות אכזריים בכלבים וחתולים הם לצערנו דברים שבשגרה בעיר הגדולה. בשבוע שעבר אורחת בלתי צפויה נפלה בידיהם של אנשים ללא תקנה או רחמים. במוקד האגודה הופתעו לקבל טלפון מאזרח שהזעיק אותם לשכונת תל כביר, בטענה שאם לא יגיעו מהר כמה ילדים יבצעו את זממם בחזירת בר ויהרגו אותה.

נהג האגודה הגיע למקום האירוע והזדעזע לראות חבורה של ילדים מתגודדת סביב גורת החזירים, כאשר חלק מהם רוגמים אותה באבנים ואחרים מנסים לגונן עליה. הנהג הצליח לחלץ את החזרזירה ולהביא אותה לאגודה כשהיא במצב קשה.

חזירת הבר מקבלת טיפול במרפאה הווטרינרית
חזירת הבר מקבלת טיפול במרפאה הווטרינרית

לאחר שאף אחד מהגורמים המטפלים בחיות בר לא הסכים לקבל את החזירה מחשש לשפעת החזירים, נשארה החזרזירה באגודה. לדברי ד"ר לנה אלגרבלי, וטרינרית האגודה: "החזירה הגיעה רזה ואנמית עם דלקת חריפה בעיניים, מכות יבשות ושריטה לאורך הפנים שכנראה נובעות מההתעללות מצד הילדים. היא קיבלה טיפול אנטיביוטי וטיפול נגד טפילים, אך למרבה הצער כעבור כמה ימים היא מתה". החזרזירה נשלחה לנתיחת גופה במכון הווטרינרי בבית דגן, שם התברר כי היא מתה כתוצאה משטף דם במוח, כנראה בשל ההתעללות שעברה.