מרפאת עיקורים וסירוסים בשרון

אגודת צער בעלי חיים השרון פותחת מרפאה במושב בני ציון, המציעה ניתוחי עיקור וסירוס במחירים נוחים לצד חיסונים ושירותים וטרינרים נוספים

בשורה משמחת לתושבי השרון והסביבה המגדלים חיות מחמד: אגודת צער בעלי חיים השרון פותחת בימים אלה מרפאת עיקורים וסירוסים במושב בני ציון.

במרפאה החדשה מוצעים ניתוחי עיקור וסירוס לכלבים ולחתולים במחירים נוחים, וזאת על מנת להקל על ציבור מגדלי חיות המחמד לבצע ניתוחים אלה ובמטרה לצמצם את ההתרבות הבלתי מבוקרת ואת סבלם של גורים אשר אין להם דורש. כמו כן, מציעה המרפאה חיסונים ובזמן הניתוח ניתן לבצע ניקוי שיניים לכלבים ולחתולים, וכך לשפר את בריאות השיניים ובעיות החניכיים ולמנוע ריח לא נעים. הווטרינרים המבצעים את הניתוחים החשובים הללו הם מהמיומנים ביותר ובעלי ניסיון של שנים, והתשלומים שייגבו מבעלי הכלבים והחתולים מיועדים לכיסוי עלויות אחזקת המרפאה בלבד.

אגודת צער בעלי חיים בשרון קוראת לבעלי הכלבים והחתולים להגיע למרפאה החדשה, לעקר ולסרס את חיות המחמד וליהנות מהמחירים המסובסדים. ניתוחים אלה, המקובלים בכל העולם המערבי, נחשבים לקלים ופשוטים, וההחלמה מהם מהירה מאוד. בנוסף לעובדה כי בעלי חיות המחמד לא יצטרכו להתמודד עם גורים לא רצויים, ניתוחי העיקור והסירוס תורמים לבריאות בעלי החיים, משפרים את איכות חייהם, מאריכים את תוחלתם, מסייעים למניעת התנהגות תוקפנית ומונעים מחלות כמו סרטן הרחם והשחלות, סרטן העטינים, דלקת רחם, בעיות בפרוסטטה וסרטן האשכים.

לקביעת תורים למרפאה אנא התקשרו: 4553*.

פתיחת המרפאה החדשה היא המשך ישיר של פעילות אגודת צער בעלי חיים בישראל לעידוד הציבור לעקר ולסרס את חיות המחמד שברשותו.

לאחר פנייה של הנהלת צער בעלי חיים השרון, החליט הוועד של אגודת צער בעלי חיים בישראל לקחת על עצמו את ניהול האגודה בשרון והצעד הראשון הנו פתיחת המרפאה. צעד נוסף נעשה במישור הפרלמנטרי, ובעקבות יוזמה של אגודת צער בעלי חיים בישראל, בימים אלה התקבלה ועברה בקריאה טרומית בכנסת הצעת חוק רישוי אגרה, המבקשת לעדכן את האגרה שמשלמים בעלי כלבים לחידוש רישיון כלביהם מדי שנה, כך שבעלים לכלבים שלא עברו הליך עיקור או סירוס ישלמו אגרה הגבוהה ב-700 ₪ מאגרת רישיון המוטלת על בעלי כלבים שעברו הליך זה.