מצב קשה, אבל יציב

ניצלו חייה של כלבה משוטטת, אשר גור סתם את צוואר הרחם שלה במהלך המלטה. הכלבה נמצאת תחת השגחה וטרינרית ותעבור שיקום באגודה

בשבוע שעבר צלצל פעמון האגודה סמוך לשעה 22:00. השומר, אשר רגיל לקבל בעלי חיים נטושים גם בשעות לא שגרתיות, הופתע כאשר לאחר שפתח את השער עמדה בפתח ילדה כבת עשר ובידיה כלבה בגודל בינוני. לדברי הילדה, היא מצאה את הכלבה בכביש ורצתה לעזור לה.

השומר מיהר להכניס את הכלבה פנימה והבחין כי היא נמצאת בשלבי המלטה מתקדמים. ד"ר לנה אלגרבלי, וטרינרית האגודה, אשר הוזעקה למרפאה, גילתה כי גור גדול מידות מת כשהוא תקוע בצוואר הרחם. ד"ר אלגרבלי מיהרה לבצע ניתוח חירום לכריתת הרחם ומצאה כי כל חלל הרחם נמצא במצב של ריקבון מתקדם, שהצביע על העובדה כי הכלבה נמצאת במצב זה של המלטה ימים ארוכים.

הכלבה המעורבת בת השנה וחצי קיבלה את השם פאפי, והצוות מרעיף עליה אהבה ופינוקים. ההתאוששות של פאפי מהטראומה ומהניתוח שהציל את חייה תהיה ארוכה, וכעת היא נמצאת בהשגחה רפואית במרפאה ומקבלת אנטיביוטיקה ונוזלים לווריד. בימים האחרונים חל שיפור קל במצבה, אך היא עדיין לא יצאה מכלל סכנה.

סיפורה של פאפי מעלה כמה תהיות ושאלות: כיצד כלבה נמצאת בשלבי המלטה במשך זמן כה רב מבלי שאיש הבחין בה? מדוע היא אינה משובבת? כיצד מגיעה ילדה צעירה לבדה בשעה כה מאוחרת לאזור בו נמצאת האגודה? האם הכלבה המליטה בבית וננטשה באכזריות במצב כזה? האם הכלבה המליטה גורים נוספים לפני שהגור הגדול סתם את צוואר הרחם? ומה עלה בגורלם?

אנו מקווים שפאפי תתאושש במהירות ותזכה למצוא בית חם, אשר יגדל אותה באהבה ובאחריות הראויים לכל בעל חיים.

לידיעה ולסרטון על תהליך שיקומה של פאפי לחצו כאן.