מכתב תמיכה: ארגון PETA תומך במדיניות האגודה

נשיאת PETA - ארגון עולמי למען זכויות בעלי חיים: "אני תומכת במדיניות אגודת צער בעלי חיים בישראל. אגודה זו מבצעת שירות יקר ערך עבור בעלי החיים"

נשיאת ארגון PETA, הגב' אינגריד א. ניוקרק, ביקרה באגודה והעבירה מכתב התומך במדיניותה (תרגום מאנגלית):

לכל מאן דבעי,

אני הנשיאה והמייסדת השותפה של PETA (אגודת אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים), והמייסדת של סניפיה הבין לאומיים של האגודה, התומכים בהגנה על בעלי החיים. הייתי קצינת אכיפת חוק האנושיות למשך יותר מ-30 שנה. כמו כן, הכשרתי כוח אדם הפועל להמתת חסד במקלטים כדי להעניק שחרור לבעלי החיים שנדחו מהחברה, והם חסרי תקווה לחיים טובים יותר.

אני מבינה שייתכן שנאמר לבית המשפט ש-PETA תומכת בעמותת "תנו לחיות לחיות" בפעולתה כנגד אגודת צער בעלי חיים בישראל. אין דבר הרחוק מהאמת. ביקרתי ובדקתי את מתקן אגודת צער בעלי חיים בישראל בתל אביב יותר מפעם אחת, והערצתי את ההתנהלות המקצועית של יושבי הראש בעבר ובהווה ואת חברי הצוות שפגשתי. הם מבצעים עבודה קשה. אני, בדומה ל-PETA, תומכת במדיניות המתות החסד של אגודת צער בעלי חיים בישראל. אגודה זו מבצעת שירות יקר ערך עבור בעלי החיים שאין להם דבר לצפות לו, למעט מוות איטי ברחוב – במקום שבו אבן שמושלכת לכיוונם יכולה לגזול מהם את מאור עיניהם, ומכונית שעלולה לפגוע בהם תגרום להם לגרור עצמם הצידה למוות כואב ומתייסר. הייתי עדה באופן אישי לעבודה של אגודת צער בעלי חיים בישראל בהצלת חיות כאלה. כתוצאה מכך, אני מאמינה שכל נשמה חבה חוב של הכרת תודה בעבור עוצמתה ובעבור זה שהיא אינה מפנה את גבה לחיות במצוקה, ובעבור האומץ שלה לבצע פעולה חסרת טעם אך רחמנית המביאה ללעג כלפי אגודת צער בעלי חיים בישראל בקרב אלה המכירים ויודעים פחות.

הייתי במתקנים, ובכלל זה המתקן המנוהל על ידי עמותת "תנו לחיות לחיות", שבהם נראה צורך נואש בהמתת החסד שחסרה. במקומות האלה, בשל המספר העצום של בעלי החיים הבלתי רצויים, הכלבים נדחסים ביחד במכלאות וכלובים. ראיתי את החלשים שורדים ללא אוכל ומים, משום שכלבים אגרסיביים שומרים על הכלים ואינם מאפשרים לחיות האחרות להתקרב אליהם.

ראיתי חיות שנפצעו בקרבות והושארו מתבוססות בדמן בשל ההתקהלות הרבה; כלבה לאחר לידה, שגוריה הופרדו ממנה, וחיות שסובלות ממחלות – חיות המכוסות בפצעים משחין שאינו מטופל וחתולים שעיניהם סגורות כתוצאה מזיהום. החיות האלה הושארו גוססות על רצפות מלוכלכות, ולא שוחררו מייסוריהן. ארגונים המחזיקים בעלי חיים בתנאים שכאלה צריכים להיסגר מאחר והם, לדעתי, מפרים את הקוד נגד האכזריות בישראל.

אנא צרו עמי קשר בכל עת כדי שאוכל לספק לכם מידע נוסף שיתמוך בהמתת החסד אותה מנהיגה אגודת צער בעלי חיים בישראל.

שלכם,

אינגריד א. ניוקרק
נשיאת PETA

בתמונה הראשית: מימין: יו"ר אגודת צער בעלי חיים בישראל – הגברת הילמה שמושקוביץ, נשיאת PETA – הגב' אינגריד א. ניוקרק, יו"ר האגודה לשעבר – הגב' הילדה פרידשטיין

מכתבה של נשיאת PETA
מכתבה של נשיאת PETA