חני נחמיאס מעודדת עיקור וסירוס לחתולים חסרי בית

חני נחמיאס הצטרפה לרבים שעיקרו וסירסו חתולי חסרי בית החיים ברחובות בסביבת ביתם וקוראת לציבור לדאוג לבצע ניתוחי אלה גם בחתולים בסביבת מגוריהם

אגודת צער בעלי חיים בישראל מעודדת במשך שנים ארוכות עיקור וסירוס של בעלי החיים הגדלים בבית ושל חתולים חסרי בית הנמצאים ברחוב. חני נחמיאס, פעילה ידועה לרווחת בעלי החיים וחברה ותיקה של האגודה, דואגת לסרס ולעקר את החתולים חסרי הבית החיים בקרבת ביתם של קרובי משפחתה.

בסרטון מסבירה נחמיאס כיצד משפרים הניתוחים הללו את איכות חייהם של חתולי הרחוב: הם מצמצמים את אוכלוסיית החתולים המתרבה באופן לא מבוקר, וכך למעשה נמנעת הולדה של גורים הנידונים מראש לחיים מלאי סבל, סכנות וייסורים ברחוב. "חתול הוא בעל חיים מקסים, יפה ואצילי", אומרת נחמיאס, "וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לתת להם לחיות בכבוד לצידנו".

חתולה לא מעוקרת מביאה תוך חמש שנים למעלה מ-25,000 חתולים, וברחוב אין חתולים מאושרים. אם גם אתם מודעים לסבלם של החתולים החיים בקרבת ביתכם, אם אתם מאכילים את חתולי הרחוב ומטפלים בהם, אנא דאגו לעקר ולסרס אותם וכך תשפרו את איכות חייהם, תאריכו את תוחלת החיים שלהם ואפילו תשמחו שכנים על ידי הקטנת מינון יללות הייחום וקרבות החתולים.

לקביעת תור לניתוחים חשובים אלה במרפאת האגודה אנא התקשרו: 4553*.

במסגרת מבצע מיוחד המתקיים בימים אלה באגודה, אלה הם מחירי הניתוחים: עיקור חתולה: 80 ₪, סירוס חתול: 60 ₪, חיסון מרובעת: 30 ₪, חיסון כלבת: 50 ₪.
* המחירים מתעדכנים מעת לעת. למחירים מעודכנים יש לבדוק את מחירון האגודה.
* כל החתולים חסרי הבית שינותחו יעברו קטימה של האוזן.