מועדים לשמחה

הכירו את הכלבים שרוצים להכניס המון אושר ושמחה לחיי מי שיבחר לאמץ אותם

הכלבים המתוקים האלה נמסרו לאגודה וכל מה שהם מבקשים הוא למצוא בעלים אחראיים שיגדלו אותם באהבה כל חייהם. אתם מוזמנים להגיע לאגודה, להכיר ולאמץ אותם ביום האימוץ המיוחד שלנו בסוכות, או בכל יום אחר, ותזכו בחבר נאמן ובאהבה ללא תנאי. את התמונות היפהפיות צילמה בהתנדבות מאיה סיני.

קים - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

קים: כלבת הרועים היפהפייה הזו היא קים, כלבה מעורבת ונמוכת קומה בת 3.5 שנים, קשובה וערנית. מדובר בכלבה צייתנית ומחונכת שרק מחכה ללמוד דברים חדשים. היא מאולפת לפקודות בסיסיות, מסתדרת נהדר עם כלבים ובעלת אופי אימהי כלפי כלבים אחרים.

סימבה - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

סימבה: החייכן שובה הלב הזה הוא סימבה, כלב מעורב בן 8 חודשים. מדובר בכלב עם לב ענק שרוצה להתאהב ומחפש בעלים שיידעו לחנך אותו ולהכניס משמעת לחייו. הוא מבטיח להחזיר המון אהבה ולהיות חבר נהדר ונאמן.

אקסום - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

אקסום: הדוגמן המרשים הזה הוא אקסום, חבר מעורב בן שנה, גדול פיסית וחזק. אקסום הוא חבר אנרגטי אוהב ומחבק, מחונך חלקית, שפחות אוהב חתולים. הוא זקוק לבעלים עם ניסיון ויכולת לחנך, שימצו את הפוטנציאל שקיים בו ויזכו בחבר אוהב ונאמן. מדובר באחד הכלבים המרשימים, שנראה כבוגר קורס מרינס עם מראה אתלטי, מבט ממיס וחיוך קבוע. הגירסא הכלבית לאל יווני.

לורד - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

לורד: לורד הוא חבר מעורב על ארבע בן כמעט שנה, קטן-בינוני בגודלו ובעל פרווה קצרה. מדובר בטיפוס אנרגטי וחכם, עדין ומתחבק, שאוהב מאוד לשחק עם כלבים. הוא זקוק לבעלים עם ניסיון בחינוך ומבטיח לתת להם את כל האהבה שיש בו ולפזר נשיקות לכל עבר.

ג'וי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ג'וי: כשמו כן הוא – תראו כמה אושר מפיץ סביבו ג'וי, חבר מעורב על ארבע בן 9 חודשים, בינוני בגודלו ואנרגטי. הוא מסתדר מצוין עם חברים אחרים על ארבע וישמח לצאת ולהכיר חברים חדשים בגינת הכלבים ביחד עם בעלים אסרטיביים, שיידעו גם לחנך ובעיקר לאהוב.

רוקי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

רוקי: רוקי, שמופיע גם בתמונה הראשית, הוא כלב מעורב בן 8 חודשים, אנרגטי ומלא שמחה. מדובר בכלב צעיר וסקרן שרוצה לטעום את העולם, זקוק להרבה פעילות ולחינוך וצפוי להיות בינוני-גדול פיסית. הוא חבר של כולם ורוצה רק לחבק כל כלב ואדם שהוא פוגש, מלא באהבה ורצון לשחק.

בינץ' - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

בינץ': המבט השובה הזה שייך לבינץ', חבר מעורב בן 8 חודשים, טיפוס מצחיק ושובב, שאוהב את החיים ומלא באנרגיות. מדובר בגור גדול שלא מודע למימדיו, מאוד מתרגש ועדיין לומד איך לשחק בעדינות. הוא מאוד חברותי לאנשים ולכלבים, זקוק לחינוך ואילוף, ומתאים לאנשים שמוכנים לאהוב אך גם להציב גבולות.

לודוויג - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

לודוויג: הגור המתוק הזה הוא לודוויג, כלב מעורב בן 4 חודשים, עדין וכובש. מדובר בגור חמוד בגודל קטן-בינוני עם רצון ללמוד ולהכיר את העולם, שמחפש משפחה עם הרבה סבלנות וניסיון בחינוך.

טומי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

טומי: טומי הוא כלב מעורב בן 3 חודשים, יפיוף וחייכן. מדובר בגור מתוק וחברותי, רגוע ועדין, שצפוי להיות בינוני-גדול פיסית. הוא זקוק לבעלים רציניים עם ניסיון בחינוך שיהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

חץ - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

חץ: חץ הוא כלב מעורב בן 3 שנים, טוב לב וחכם. מדובר בכלב בוגר, מחונך לצרכים ובינוני בגודלו, שמחפש מישהו רציני שיוכל לתת לו בית יציב לכל החיים. הוא עדין ורגיש, לוקח מעט זמן עד שהוא מתמסר, והוא זקוק למשפחה שתתן לו בטחון ותזכה בכלב נהדר.

קייסי - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

קייסי: קייסי היא כלבת רועים מעורבת בת שנה וחצי, לבבית ונשקנית. מדובר בכלבה צעירה וסקרנית עם הרבה אנרגיות, שאוהבת לשחק עם חברים. היא מחונכת לצרכים, רגילה לבית ותוקיר המון תודה למי שיבחר לאמץ אותה ללבו ולביתו.

סבר - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

סבר: הכלב הפרוותי הזה הוא סבר, כלב מעורב עדין ורגיש בן 8 חודשים, חייכן וטוב לב. מדובר בכלב גדול ומרשים עם לב ענק, שרוצה להתאהב. הוא מעט מתרחק בהתחלה אך צמא מאוד למגע, לחום ולאהבה. הוא הגיע לאגודה במצב קשה, כלב מפואר אך מפוחד ומוזנח, עבר תהליך שיקום והתגלה ככלב נעים הליכות וחברותי לכולם. כעת הוא מחפש בעלים שיעריכו את מעלותיו ויזכו בחבר נהדר ונאמן.

טופי - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

טופי: טופי היא כלבת רועים מעורבת בת 11 חודשים, לבבית ונשקנית. מדובר בכלבה צעירה ואנרגטית, שאוהבת לשחק, לומדת להסתדר עם כלבים אחרים וסקרנית כלפי העולם הגדול, מחונכת לצרכים ורגילה לבית. יש לה צליעה קלה שאינה מפריעה להתנהלותה הרגילה והיא תשמח לרוץ ולשחק ולהרגיש רצויה בבית חם ואוהב.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתוליםשממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת באגודה מדי יום שלישי בשעה 16:00 ובימי חמישי בשעה 11:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.