מבצע עיקור וסירוס חתולים

עד סוף דצמבר - עיקור וסירוס חתולים ב-100 ₪ בלבד במרפאת האגודה בתל אביב ובמרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים השרון במושב בני ציון

על רקע עליית נושא צמצום התרבות החתולים לסדר היום והצעותיו של שר החקלאות אורי אריאל להפסקת תקצוב ניתוחי עיקור וסירוס, אגודת צער בעלי חיים בישראל בתל אביב ואגודת צער בעלי חיים השרון במושב בני ציון מעודדות את הציבור הרחב לעקר ולסרס חתולי בית וחתולים חסרי בית ומציעות ניתוחים חשובים אלה במחיר 100 ₪ בלבד.

ניתוחי עיקור וסירוס הם הפתרון ההומאני המוסכם באופן גורף על כל הארגונים למען בעלי החיים בארץ ובעולם לצמצום אוכלוסיית החתולים, החיים חיי סבל וחרפה ברחוב וחשופים לסכנות רבות כגון רעב, מחלות, תאונות והתעללות.

ניתוחים חשובים אלה, המתבצעים בהרדמה כללית וההחלמה מהם מהירה יחסית, מונעים מחלות שונות, מאריכים את תוחלת החיים של החתולים, משפרים את איכות חייהם, מפחיתים את רמת האגרסיביות ומאבקים על טריטוריה ועל נקבות ומצמצמים את אוכלוסיית החתולים המתרבה באופן לא מבוקר. כך נמנעת הולדה של גורים אשר לרוב נידונים לחיים מלאי סבל, סכנות וייסורים ברחוב. בקרב חתולי הבית, נקבות מעוקרות לא ימשכו זכרים, נטייתם של זכרים לסמן את הטריטוריה שלהם בבית תפחת וכן ירד סיכוי בריחתם מהבית.

הווטרינרים המבצעים את ניתוחי העיקור והסירוס במרפאות הווטרינריות בתל אביב ובבני ציון הם מהמיומנים ביותר ובעלי ניסיון של שנים. בנוסף לניתוח מציעות המרפאות חיסונים, ניקוי שיניים ושירותים וטרינריים נוספים במחירים נוחים במיוחד.

לקביעת תור במרפאת אגודת צער בעלי חיים בישראל בתל אביב או במרפאת אגודת צער בעלי חיים השרון במושב בני ציון ולקבלת פרטים נוספים, אנא התקשרו: 4553*.

* המבצע בתוקף עד סוף חודש דצמבר 2015 בהתאם למילוי מכסת הניתוחים האפשרית ומיועד לחתולים בני למעלה משלושה חודשים ולנקבות שאינן מיוחמות. על מנת להמשיך ולתפעל את מרפאת העיקור והסירוס ולמנוע סבל, הציבור מוזמן להרים תרומה באמצעות הטלפון או אתר האינטרנט.