המזל של לואי

לאחר שיקום ארוך באגודה, הכלב לואי מצא בית חם ואוהב. "אנחנו ברי מזל בדיוק כמוהו", מספרים הבעלים הגאים

"אנחנו ברי מזל בדיוק כמוהו, זכינו", כך אומרים בחיוך בני הזוג דניאל נברו ויריב כץ מתל אביב, בעודם מלטפים ומחבקים את הכלב לואי, אותו אימצו מאגודת צער בעלי חיים בישראל.

מי שמביט בתמונה האידילית הזו בוודאי יתקשה להאמין כי רק לפני כמה שבועות לואי נמצא משוטט ברחוב כשהוא פצוע וסכנה נשקפה לחייו. בעקבות דיווח שהגיע למוקד האגודה, נשלח לוכד אשר הביא את לואי, רועה גרמני כבן שנה, למרפאה הווטרינרית שלנו. הוא היה חלש, רזה ואפאתי וכל אזור הצוואר, הראש והאוזניים היה מכוסה ביותר מחמישים פצעים וחתכים מוגלתיים, שלהערכת הרופאים נגרמו כתוצאה מנשיכות או הסתבכות בגדר תיל. הווטרינרים שלנו הכניסו את לואי לניתוח בהול, שבמהלכו ראשו גולח ופצעים נוספים שנתגלו טופלו וחוטאו. לואי קיבל אינפוזיות ומזון מיוחד כדי לייצב את מצבו, וכל צוות האגודה החזיק אצבעות כי גופו החלש יעמוד בטיפול.

לואי ביום הגעתו לאגודה
לואי ביום הגעתו לאגודה

בשבועות העוקבים היה לואי תחת השגחה רפואית וזכה לטיפול מסור ואוהב מידי הצוות. הוא התאושש במהירות, פצעיו החלו להגליד, פרוותו צמחה ותאבונו שב אליו. הוא התגלה ככלב ידידותי וחברותי ושיתף פעולה באופן מלא עם הטיפול למרות הכאבים מהם סבל, כמו הבין באופן אנושי ממש כי הידיים הנוגעות בו ירפאו אותו. כשהוא הוא היה חזק מספיק, ניתנו ללואי כל החיסונים הדרושים ושבב אלקטרוני, הוא עבר ניתוח סירוס ואנו התחלנו לחפש עבורו בית מאמץ ואחראי שיעטוף אותו באהבה וישכיח ממנו את תלאות העבר.

לואי בתקופת השיקום - מתאושש ומתחזק
לואי בתקופת השיקום – מתאושש ומתחזק

מי שזכו באהבתו של לואי הם דניאל ויריב, שהגיעו לאגודה וביקשו לאמץ כלב גדול בעל אנרגיות מתונות שיסתדר עם כלבים אחרים. סיפורו של לואי נגע ללבם, ולאחר שיחה עם יועצת האימוצים של האגודה וטיול ארוך עם לואי, הם החליטו לאמץ אותו.

כפי שכולנו קיווינו, כיום לואי הוא כלב אהוב ומחובק. יריב, אשר עובד בסטארט אפ הנדל"ן Fisbo, לוקח את לואי יחד אתו למשרד מדי יום, שם מחכים לו מיטה מפנקת, שלל צעצועים והמון תשומת לב מצד כל העובדים. "כיף לראות את השינוי שלואי עבר, מכלב אפאתי ומבוהל לכלב השמח והמדושן שהוא היום", מספרים בני הזוג, ואנו שמחים על השידוך המוצלח ומאחלים להם שנים ארוכות של אושר.

אם נתקלתם בבעל חיים במצוקה, אנא אל תתעלמו והתקשרו למוקד האגודה: 4553*.