לוח שנה חדש לשנת תשפ"א

ימים ירוקים: אגודת צער בעלי חיים בישראל גאה להציג לוח שנה לשנת תשפ"א, הכולל ימים בינלאומיים למען בעלי החיים והסביבה

לקראת השנה החדשה, אגודת צער בעלי חיים בישראל משיקה לוח שנה שולחני מהודר לשנת תשפ"א. הלוח המסורתי של האגודה מוקדש השנה לימים הבינלאומיים למען בעלי החיים ולמען הסביבה, וזאת במטרה להעלות את מודעות הציבור למגוון רחב של נושאים ירוקים. הלוח יהיה מתנה נפלאה לקרובי משפחה ולאנשים יקרים לקראת ראש השנה וחגי תשרי המתקרבים ובאים.

את הלוח השולחני (17X24 ס"מ), שמודפס על נייר ממוחזר, מלוות תמונות שובות לב של בעלי חיים שננטשו בבית המחסה של האגודה, אותן צילם סטודיו vipdesign. על הסטיילינג והעיצוב הגרפי אמון בר אפרים, ואת החסות על הפקת לוח השנה לקחה חברת אלקטרולוקס.

לוח השנה של אגודת צער בעלי חיים בישראל יישלח בדואר רשום לכל המרימים תרומה גבוהה מ-50 ₪ בטלפון 4553* או בעמוד התרומות באתר (בתיבת "כתוב הודעה" יש לציין "לוח שנה" ואת הכתובת למשלוח). ניתן לבצע איסוף עצמי ממשרדי האגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב בתרומה של 35 ₪, עד לגמר המלאי.
* עדכון: מלאי לוחות השנה אזל.

לוח שנה לשנת תשפ"א - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: vipdesign.co.il

יום בעלי החיים העולמי, היום הבינלאומי לשימור שכבת האוזון, שעת כדור הארץ ויום הכלב הבינלאומי הם רק חלק מעשרות הימים הבינלאומיים שמצוינים בלוח השנה החדש. ימים אלה נוצרו כדי להעלות את המודעות לנושאים סביבתיים, להפיץ מידע, לחנך, ואף ליצור שינוי התנהגותי בקרב הציבור, ומקורם בארגונים בינלאומיים כדוגמת האו"ם, בארגוני בעלי חיים וסביבה ואפילו ביוזמות פרטיות. כל יום מפנה זרקור לנושא חשוב ומעודד ממשלות, רשויות, תאגידים, ארגונים, עסקים, קהילות, מוסדות חינוך ואנשים פרטיים להתחבר, ליצור שיח, לקחת אחריות ולהשמיע קול מאוחד באמצעות קידום תהליכים, ייזום כנסים ויצירת פעילויות קולקטיביות, כאשר פעילות ענפה מתקיימת ברשתות החברתיות.

לוח שנה לשנת תשפ"א - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: vipdesign.co.il

רבים מצביעים על האיומים ההולכים וגוברים על הטבע ועל הצורך המיידי למקד מאמצים לשמירה ולהגנת הסביבה. הפעולות האנושיות שלנו, כדוגמת זיהום, פיתוח תעשייתי, בירוא יערות וצמצום בתי גידול טבעיים, משפיעות באופן ישיר ורחב היקף על הסביבה, ופוגעות במשאבי הטבע, במערכות האקולוגיות, במגוון הביולוגי וכמובן בנו.

על מנת לשמור על הסביבה ועל בעלי החיים וכדי ליצור עתיד בריא עבור הדורות הבאים, המאמצים צריכים להיות משותפים וגלובליים. לממשלות ולחברות גדולות יש תפקיד חשוב בהגנת הסביבה, בשימור הטבע ובניהול בר-קיימא של משאבים טבעיים: יצירת שיתופי פעולה בינלאומיים, מחקר ופיתוח מודלים מתקדמים, פיקוח על ייצור וצריכה, חקיקה ירוקה ואכיפה מחמירה, הגנה על שטחי בר, חינוך והסברה. אך האחריות מוטלת על כל אחד מאזרחי העולם, וגם במרחב הפרטי ניתן לבצע פעולות מעשיות אפקטיביות, כגון צרכנות מושכלת והעדפת מוצרים מתכלים וחלופות שאינן מזהמות, הפחתת כמות הפסולת, מיחזור, צמצום בצריכת אנרגיה, מים ובשר, שימוש בתחבורה ציבורית ועוד.

לוח שנה לשנת תשפ"א - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: vipdesign.co.il

אנו מקווים כי לוח השנה יעלה את המודעות להגנת הסביבה ובעלי החיים, ייתן השראה ויעודד מסגרות שונות, עסקים ואנשים פרטיים להיערך לציון הימים המיוחדים באמצעות יוזמות ופעילויות מגוונות.

לצפייה בלוח השנה לחצו כאן.