כביש ללא מוצא

הודות לערנותה של נהגת אכפתית, כלבה ניצלה מדריסה בכביש מהיר. הכלבה מטופלת במרפאה הווטרינרית של האגודה ובקרוב תהיה מועמדת לאימוץ

כבישי ישראל מזמנים לעתים קרובות מחזות מזעזעים של פגרי בעלי חיים השרועים על הכביש המהיר, לאחר שנדרסו בניסיון לחצותו. ערנותה של תושבת השרון, עופרה האן, מנעה ככל כנראה דריסה נוספת, כאשר אספה לביתה כלבה שנפצעה בכביש מהיר בשרון. לאחר שנציגי אגודת צער בעלי חיים בישראל העבירו אותה לטיפול והשגחה רפואית שארכו כחודש וחצי, הכלבה יצאה מכלל סכנה ומחכה לבית חם.

טרי, כלבה מסוג טרייר מעורב, נחלצה ממלכודת מוות בכביש מהיר בשרון, לאחר שהאן הבחינה בה תוך כדי נסיעה לכיוון היישוב צור יגאל, כאשר היא עוברת בין שני כבישים מהירים מתחת למעקה הביטחון. האן התקשרה למע"צ לדווח על כלבה בסכנת חיים, אולם נענתה כי מע"צ אינה מטפלת באיסוף בעלי חיים מהכביש. האן, שהבחינה כי הכלבה פצועה ברגלה, לא מצאה מנוח לאור מצבה של טרי והחליטה לעצור בצד הכביש המהיר. היא נתנה לה מזון ומים, אספה אותה לביתה והזעיקה את האגודה, שדעגה להבהיל את טרי לטיפול במרפאה הווטרינרית בבית המחסה.

רגלה של טרי קובעה למשך שישה שבועות בהם שהתה במרפאת האגודה להשגחה רפואית
רגלה של טרי קובעה למשך שישה שבועות בהם שהתה במרפאת האגודה להשגחה רפואית

"הכלבה בת החצי שנה הגיעה תשושה ובאפיסת כוחות עם חשש לשבר ברגלה האחורית", אמרה וטרינרית האגודה, ד"ר איה פרי. "היא עברה הרדמה כללית והתגבר החשד כי היא סובלת משבר פרוקסימלי בעצם הטיביה". הכלבה הועברה למרפאתו של ד"ר יוני פרס, שם עברה צילומי רנטגן שאיששו את החשדות. רגלה של טרי קובעה למשך שישה שבועות בהם היא שהתה במרפאת האגודה להשגחה רפואית.

בימים אלו טרי מבריאה ובקרוב נוכל להציע אותה לאימוץ למשפחה שתעניק לה בית חם ואוהב.