חג לו שמח

מזל טוב! גיא ענבר חגג באגודה את יום הולדתו השמיני עם פעילות בסימן בעלי חיים

יום הולדת הוא אחד הימים המרגשים בחייו של כל ילד. את יום הולדתו השמיני בחר גיא ענבר מתל אביב לחגוג באופן מיוחד, ולשם כך הזמין את כל חבריו לפעילות בסימן בעלי חיים באגודה.

את מסיבת יום ההולדת ערכה מחלקת החינוך להומאניות של האגודה, שהכינה עבור האורחים פעילות עשירה, חווייתית ומרתקת. לאחר התאספות וכיבוד קל קיבלו האורחים הצעירים הסבר קצר על האגודה ופעילותה. בהמשך הוצגו בפניהם בעלי חיים שונים, ביניהם נחשים, עכביש, חמוס ועקרב, והילדים הנלהבים התרגשו ממראה החיות האקזוטיות והצטלמו עמן למזכרת. בהמשך נהנו הילדים מסיור מודרך במחלקות השונות, ליטפו את החתולים בחתולייה והוציאו לטיול כלבים המועמדים לאימוץ. לאחר שהילדים התקשו להיפרד מהכלבים, האירוע החגיגי הסתיים בעוגת יום הולדת מתוקה.

אין חגיגה בלי עוגה
אין חגיגה בלי עוגה

לדברי אמו של גיא, בת ענבר: "זה היה אירוע מהנה במיוחד. הילדים מאוד נהנו והחיבור הבלתי אמצעי עם בעלי החיים היה ממש מדהים. גם שאר ההורים הביעו את התלהבותם הרבה ואמרו שהאירוע היה יוצא דופן ומיוחד. היה כל כך כיף שממש לא הרגשנו איך הזמן טס".

הילדים שלכם אוהבים בעלי חיים? מחפשים פעילות מיוחדת ליום ההולדת? מחלקת החינוך להומאניות של האגודה תשמח לעזור לכם לארגן אירוע חוויתי עם ערך מוסף. לפרטים נוספים לחצו כאן או התקשרו אלינו: 4553*.