האו האו טרללה, גדלתי בשנה!

משחקים, הפעלות והמון חברים על ארבע: חוגגים יום הולדת כיפי במיוחד עם ערך מוסף באגודה

אחד הדברים האהובים ביותר על ילדים הם בעלי חיים, ורבות נחקר ונכתב על הקשר המיוחד הנרקם ביניהם ועל יתרונותיו הרבים. ומה נחמד יותר מלקשור את שני הדברים יחד, ולחגוג את יומו הגדול של הילד, יום הולדתו, ביחד עם חבריו הטובים ועם החברים על ארבע?

אגודת צער בעלי חיים בישראל, הממוקמת ברחוב הרצל 159 בתל אביב, מפעילה שנים רבות את מחלקת החינוך להומאניות, אשר מעבירה פעילויות חינוכיות לקבוצות מכל הגילים, החל מילדי גן ועד לבני הגיל השלישי. מחלקת החינוך עורכת ימי הולדת לילדים המשלבים ערכים ומסרים חשובים המותאמים לגילי המשתתפים, לצד פעילויות מהנות הקשורות לבעלי החיים.

מסיבות יום ההולדת מועברות על ידי מדריכים מנוסים וכוללות סיור במתקני האגודה והסבר על המקום ופעילותו, משחקים מקוריים, ביקור במחלקת החתולים, מפגש עם בעלי חיים שונים בפינת החי (תרנגולים, ארנבות, ברווזים ועוד), הוצאתם לטיול של כלבים המועמדים לאימוץ, אשר כולם בריאים ומחוסנים, ופעילות יצירתית. חגיגות יום ההולדת נערכות בתיאום עם ההורים, והאגודה מעמידה לרשותם את האפשרות להשתמש במטבח להכנת הכיבוד, לקשט את המקום, או להביא אמן אורח.

ילדים רבים שאוהבים בעלי חיים ובחרו לחגוג את יום הולדתם באגודה, שלחו הזמנות לחבריהם, בהן ביקשו מהם לחשוב על החברים על ארבע ולהביא גם להם מתנות סמליות כגון צעצועים. את המתנות מעניקים הילדים לבעלי החיים וכך מרגישים כי עשו משהו משמעותי וחשוב עבור חיות המחמד.

לקבלת פרטים נוספים על פעילויות חינוכיות באגודה ולתיאומים, אנא התקשרו: 4553*, 03-5136500.