העיניים של ג'ולי

ג'ולי, גור כלבים מתוק שניצל הודות לתושייתה של חיילת, אושפז וטופל במרפאת האגודה. עכשיו מבטו שובה הלב מבקש אנשים טובים שיאמצו אותו

לפני מספר שבועות פרסמנו באתר את סיפורו של ג'ולי – גור כלבים מעורב כבן שלושה חודשים, שהסתובב במשך חודש ימים בבסיס ג'וליס כשהוא סובל מפציעה קשה. אחת מהחיילות המשרתות בבסיס, שלא היתה יכולה לסבול עוד את המראה המזעזע של הגור הפצוע, פנתה אלינו וביקשה סיוע.

למרות אזלת היד וחוסר שיתוף הפעולה שהפגינה הווטרינרית הראשית של צה"ל, בזכות עקשנותה של החיילת קיבלה האגודה אישור להגיע לבסיס ולאסוף את ג'ולי הפצוע. הגור, שפונה על ידי רכב האגודה, הובהל אל המרפאה הווטרינרית שלנו וטופל על ידי ד"ר דימיטרי וולדקו. על פי אבחונו, ג'ולי ננשך באזור הגב התחתון, כנראה על ידי כלב. מאחר והוא לא קיבל טיפול רפואי במשך תקופה ארוכה, מוגלה הצטברה מתחת לעורו, ונוצר פצע פתוח ומזוהם שלא אפשר תפרים, ולכן זמן הבראתו היה ממושך יותר.

הכלב, שהיה מיובש ואפאתי, עבר ניתוח ואושפז במרפאת האגודה. היום, לאחר שהפצע הגליד, ג'ולי בריא וממתין לבית חם ואוהב. למרות שגורלו לא שפר עליו בחודשי חייו הראשונים, הוא מלא בשמחת חיים ויוקיר תודה לכל מי שייאמץ אותו אל ביתו ואל לבו. אם ג'ולי נגע ללבכם ואתם מוכנים לקחת את המחוייבות הגדולה הכרוכה בגידול גור, אנא הגיעו לאגודה או התקשרו לבירור פרטים נוספים: 4553*.