הט"ו באב שלהם

בחג האהבה הזה זוכרים גם אותם. במסגרת קמפיין מיוחד של האגודה אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בקליפ שיעודד אימוץ בעלי חיים

לקראת יום האהבה העברי, שיצוין ב-11 באוגוסט, יוצאת המחלקה לחינוך להומאניות של אגודת צער בעלי חיים בישראל בקמפיין מיוחד בשם "הט"ו באב שלהם". מטרת הקמפיין היא להזכיר, לילדים ומבוגרים כאחד, שלבעלי החיים יש רגשות ולפיכך הם זקוקים לחום, אהבה ותשומת לב. מסיבה זו, כשאנו חוגגים את ט"ו באב, יום שעל פי המסורת היהודית מציין אהבה ופיוס, מן הראוי שנזכור גם אותם ולא נפסח עליהם.

את הקמפיין מוביל השיר "כל אחד הוא מיוחד", שכתב והלחין תומר הרשקוביץ, ובקליפ המקדים, המופיע בעמוד זה, מופיעות תמונותיהם של הכלבים והחתולים הממתינים לבתים מאמצים באגודת צער בעלי חיים בישראל. את הקליפ הרשמי של הקמפיין, בו יככבו כלבים שייבחרו באודישנים מיוחדים, יביים הבמאי הנודע בני תורתי ("כיכר החלומות", "בלדה לאביב הבוכה"), כשהרעיון המרכזי הוא הצגת בעלי חיים שהתמזל מזלם וכבר מצאו בית אל מול אלה שעדיין משוועים לבתים חמים ואוהבים. ביום האהבה יגיע הקמפיין לשיאו ביום אימוץ חגיגי שיתקיים באגודה.

רוצים שכלבכם יופיע בקליפ?
בצילומי הקליפ ישתתפו כלבים מאולפים ובעלי שבב בלבד. אם לדעתכם כלבכם מתאים למטרה זו, אנא שלחו את תמונותיו (עד שלוש תמונות) ואת פרטי ההתקשרות שלכם עד לתאריך 21.6.2014 למייל israelspca@gmail.com. הכלבים המתאימים יוזמנו עם בעליהם לאודישנים לקליפ, אשר ישודר ביום האהבה בערוץ 24 ובערוצים נוספים.

לדברי יניב עובדיה, מנהל מחלקת החינוך להומאניות ויוזם הקמפיין: "הדגש בקמפיין הוא על בעלי חיים מבוייתים, כלומר כלבים וחתולים. מאחר ובייתנו אותם, ובכך למעשה גרמנו להם להיות תלויים בנו, הרי שמחובתנו לדאוג להם ולהעניק להם חום ואהבה. מקומם הוא בבית שלנו, כחלק מהמשפחה, ולא ברחוב. בנוסף, כחלק ממאמצי האגודה לעודד אימוץ של בעלי חיים כהי פרווה, הכוכבת הראשית של הקליפ והקמפיין היא כלבה שחורה ומקסימה בשם נמש".

עיצוב הלוגו: שירה לאוטמן
עיצוב הלוגו: שירה לאוטמן