מוסיקה למען בעלי החיים

יום אימוץ מוזיקלי: כולם מוזמנים למשדר החגיגי בהנחיית אליקו שיועבר בשידור חי ברדיו לב המדינה מהאגודה ויעודד אימוץ של כלבים וחתולים

חושבים לאמץ חבר חדש על ארבע? ביום חמישי, 19.6, ייערך יום אימוץ מיוחד לכלבים וחתולים, באגודת צער בעלי חיים בישראל ברחוב הרצל 159 בתל אביב, אשר יועבר בשידור חי במשדר חגיגי בהנחיית אליקו ברדיו לב המדינה (91FM) בין השעות 18:00-14:00, ובמסגרתו הבית החם של המוזיקה המזרחית יעודד את מאזיניו להעניק בית חם לכלבים ולחתולים הנטושים.

במשדר החגיגי, שמטרתו העלאת המודעות לבעלי החיים הנטושים ואימוצם, ישתתפו אמנים רבים, אשר יגיעו למתחם האגודה ויקראו לקהל הרחב לבוא ולאמץ את הכלבים והחתולים הממתינים לבתים חמים. יועצי האימוץ המנוסים של האגודה יקבלו את פני המבקרים, יסייעו להם בבחירת בעל החיים המתאים להם ביותר ויעניקו טיפים חשובים.

אורחת נוספת במשדר תהיה פנינה רוזנבלום, אשר אימצה באגודה את הכלבה נינט, שכיום מככבת על אריזות מזון הכלבים של רוזנבלום. רוזנבלום, אשר לרגל האירוע תרמה לאגודה כמות גדולה של מזון לבעלי החיים, תעניק גם מתנה לכל מאמץ – שק מזון של המותג שלה "בריא לכלב ולחתול" ושמפו לכלבים.

פנינה רוזנבלום והכלבה נינט
פנינה רוזנבלום והכלבה נינט

יום האימוץ מתקיים לרגל השקת אלבום האוסף החדש "אליקו 8", הכולל להיטים גדולים מתוך התוכנית "ערב ים תיכוני", שכל הכנסותיו קודש לפעילותה של האגודה לרווחת בעלי החיים. בין האמנים ששיריהם מופיעים באוסף: עומר אדם, שרית חדד, דודו אהרון, ליאור נרקיס, קובי פרץ, מרגול, זהבה בן, משה פרץ, ישי לוי, הפרויקט של רביבו ואחרים.