גן עדן של כלבים וחתולים

מנציחים את חיית המחמד האהובה בלוח זיכרון מיוחד באגודה ומסייעים לבעלי החיים

הפרידה מבעל חיים אהוב היא פעמים רבות קשה מנשוא. בעל החיים שהסב לנו אושר כה גדול, ליווה אותנו בתחנות רבות של חיינו ומהווה מקור לכל כך הרבה זיכרונות, לפתע איננו, ועם לכתו נפער חלל גדול. דרך ההתמודדות עם מותו של בעל החיים משתנה מאדם לאדם, אולם רבים מוצאים נחמה בהנצחה מסוג כלשהו.

אגודת צער בעלי חיים בישראל מזמינה את הציבור לקחת חלק בפרויקט מיוחד, המאפשר לתרום למען רווחת בעלי החיים ולהנציח את חיית המחמד. במסגרת הפרויקט, כל התורם לאגודה סכום הגבוה מ-1000 ₪, מוזמן להנציח את חיית המחמד שלו על לוח זיכרון באמצעות לוחית עם תמונת בעל החיים וכיתוב אישי.

הנצחת חיית המחמד על לוח זיכרון
הנצחת חיית המחמד על לוח זיכרון

לוח הזיכרון מוצב בכניסה לגורייה, מחלקה מיוחדת לגורי כלבים שננטשו בגיל צעיר ונמצאים תחת פיקוח וטרינרי. בהגיעם לגיל שלושה חודשים ניתנים להם החיסונים הראשונים, ולאחר מכן הם מוכנים לצאת לבתים מאמצים. חלק מהתרומות משמש אותנו לתחזוקה השוטפת של מחלקה זו, אולם התורמים מוזמנים לבחור את המטרה שלשמה תשמש התרומה: מזון לבעלי החיים, טיפול בסוסים ובחמורים המשוקמים באגודה לאחר שסבלו מהתעללות או מהזנחה, ניתוחים יקרים, ציוד מיוחד לחורף, שיפוץ פינת החי, עזרים למחלקת החינוך להומאניות ועוד.

לקבלת פרטים נוספים ניתן להתקשר למשרדי האגודה: 4553*.