גור ועם הארץ

ניצלה גורת כלבים שעברה התעללות על ידי ילדים. הגורה קיבלה טיפול במרפאת האגודה וכעת אנו מחפשים עבורה משפחה חמה ואוהבת

בחודשים האחרונים הגיעו לאגודה מספר כלבים וחתולים שעברו התעללות. במקרים רבים מגיע אלינו בעל החיים לאחר שנאסף על ידי עוברי אורח טובי לב ואיננו יודעים מי היה המתעלל. מקרה מסוג אחר התרחש לפני מספר שבועות, כאשר המתעללים היו חבורת ילדים.

עובד האגודה, שסיים את יום עבודתו, יצא את שערי המקום ולפתע הבחין במחזה מעורר חשד. שלושה ילדים בגיל 8-9 צעדו בצדי הכביש הסמוך לאגודה ובידיהם שק שחור, כשהם חובטים ובועטים בו ללא הפסקה. כאשר הנציג הבחין בתזוזות בתוך השק, הוא החל לרוץ לכיוון הילדים וביקש מהם לעצור. הילדים עזבו את השק והחלו לברוח.

הנציג פתח את השק ולתדהמתו גילה כי נמצאת בתוכו גורת כלבים רזה ומוזנחת, מפוחדת ומבוהלת. הגורה נלקחה מיד למרפאת האגודה ונבדקה על ידי וטרינר, שקבע כי למרבה המזל היא סובלת רק ממכות יבשות. הגורה התשושה טופלה, נרחצה ונוקתה מטפילים. במשך כמה שבועות היא נהנתה מטיפולו המסור של צוות האגודה, התאוששה והתחזקה.

כעת הגורה מועמדת לאימוץ והיא תשמח לזכות בבית חם שיעניק לה הרבה אהבה. הכלבה, שזכתה לשם לאקי, היא פינצ'רית מעורבת בת ארבעה חודשים. לפרטים נוספים לגבי האימוץ אנא התקשרו: 4553*.

אנו מבקשים מהציבור להיות ערני לגבי מקרי התעללות בבעלי חיים ולא להסס להתערב ולדווח. בנוסף, עם תחילתו של החופש הגדול, אנו פונים להורים בבקשה לפקוח עין על ילדיהם ולהסביר להם על החובה שלנו לשמור על בעלי החיים ולכבדם.