עלמה בארץ התלאות

גורת חתולים חולצה מתוך גזע עץ הודות לערנותם של תלמידים. החתולה התאוששה באגודה וכעת היא מחפשת בעלים אוהבים

התפאורה דמתה אולי לעוד הרפתקה של אליס בארץ הפלאות, אולם גורת החתולים הקטנטנה, שנלכדה בתוך גזע עץ חלול, שבה לחייך כמו החתול צ'שייר רק לאחר שחולצה הודות לערנותם של תלמידים.

המקרה ארע באחד מימי הלימודים האחרונים בבית הספר עירוני ד' ברחוב וייצמן בתל אביב. תלמידים שישבו על ספסל בחצר בית הספר, שמעו יללות חתולה והחלו לחפש אחר מקור היללות, כיוון שחשבו שהחתולה נתקעה על העץ. לאחר חיפושים, התלמידים הבינו שהגורה נלכדה בתוך גזע העץ החלול, אך לא הצליחו לחלצה.

התלמידים התקשרו למכבי האש ולמוקד העירוני של עיריית תל אביב, אך התשובה שקיבלו היתה כי גורמים אלה מגיעים לחלץ אך ורק במקרי חרום של חיים ומוות. התלמידים לא אמרו נואש וטלפנו לאגודת צער בעלי חיים בישראל. נציגי האגודה המיומנים יצאו מיד למקום ותוך דקות ספורות הצליחו לחלץ את גורת החתולים ולהביא אותה למתקני האגודה. הגורה היתה תשושה מניסיונותיה לטפס על צדו הפנימי של הגזע, אולם לאחר שקיבלה מזון מיוחד היא התאוששה במהירות.

עלמה, חתולה טריקולורית בת חודשיים וחצי, ממתינה לבית חם
עלמה, חתולה טריקולורית בת חודשיים וחצי, ממתינה לבית חם

הגורה, טריקולורית בת חודשיים וחצי, שקיבלה את השם עלמה, התגלתה כידידותית מאוד וכעת היא ממתינה לבית חם. כל המעוניין בפרטים נוספים מוזמן להגיע לאגודה או להתקשר: 4553*.

אנו רוצים להודות לתלמידי בית הספר שעשו כל שביכולתם על מנת לעזור לגורת החתולים. יחד עם השמחה על חילוץ החתולה, צר לנו על האפתיות המוחלטת שהפגינו העירייה וכוחות ההצלה – גורמים שאמורים לפעול למטרה זו מתוקף תפקידיהם וסמכויותיהם.