אילת-תל אביב

תשעה כלבים נטושים הוטסו מאילת וממתינים באגודה למשפחות מאמצות. בואו להעניק להם בית חם ואוהב

בכל קיץ ננטשים ברחבי הארץ אלפי כלבים שבעליהם יוצאים לחופשה וזונחים את החבר הכי טוב שלהם. באילת התופעה חמורה במיוחד; מטיילים רבים שמגיעים לעיר הדרומית, נוטשים בה את כלביהם באכזריות רבה וחוזרים הביתה בלעדיהם.

השבוע פנה לאגודה הווטרינר הרשותי של אילת ד"ר אורן אברמוביץ וביקש שנסייע לו לטפל בכלבים הרבים הנטושים, בתקווה לחשוף אותם לקהל רחב יותר ולהגדיל את סיכוייהם לאימוץ.

מור, צ'יף ובס ממתינים למשפחה מאמצת
מור, צ'יף ובס ממתינים למשפחה מאמצת

האגודה הסכימה לקלוט תשעה כלבים נטושים מאילת ולעשות ככל יכולתה למצוא עבורם משפחות מאמצות, טובות ואחראיות. נציגי האגודה המתינו לכלבים בשדה התעופה על מנת להעבירם לבית המחסה בתל אביב. אנו מקווים כי הכלבים יאומצו במהירות, דבר שיאפשר לנו לקלוט כלבים נוספים מאילת ולהעניק להם עתיד טוב יותר.

הגורים המתוקים מגזע רועים מעורב יהיו גדולים פיסית והם מתאימים לכל משפחה שאוהבת כלבים גדולי ממדים. הכלבים ייצאו לבתים חדשים לאחר ניתוח עיקור או סירוס, עם כל החיסונים הדרושים ושבב אלקטרוני, והם ממתינים בקוצר רוח לפגוש במשפחה החדשה שתאמץ אותם לביתם וללבם.

הכלבים בשדה התעופה. צילום: איליה ויינר
הכלבים בשדה התעופה. צילום: איליה ויינר

אנו רוצים להודות לחברת התעופה ארקיע, שהטיסה את הכלבים בהתנדבות וללא עלות, ולבקש מבעלי חיות המחמד לעשות את מרב המאמצים למצוא עבור בעלי החיים סידור מתאים בעת יציאתם לחופשה ולא לנטוש אותם לגורל אכזר.

שישה אחים מתוקים מייחלים לבית חם ואוהב
שישה אחים מתוקים מייחלים לבית חם ואוהב

לפרטים על שירותי הפנסיון של האגודה לחצו כאן.