אהבה ללא תנאים

הם מתוקים, שובי לב ורוצים להרגיש חלק בלתי נפרד ממשפחה. בואו לאמץ חבר חדש על ארבע

צילום: רעי סולש

הם נמסרו אלינו על ידי בעליהם או נמצאו נטושים ברחוב. הם טופלו על ידי צוות האגודה והמתנדבים היקרים, וכעת כל מבוקשם הוא בית חם ויציב, בעלים מסורים ויד מלטפת. הכירו את הכלבים והחתולים שמועמדים לאימוץ בבית המחסה של האגודה ברחוב הרצל 159 בתל אביב.

בלה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

בלה: בלה היפהפייה היא רועה מעורבת בת שנה וחצי. מדובר בכלבה מתוקה ועדינה שאוהבת אנשים וצמאה לחום ולאהבה. היא בינונית-גדולה, מחונכת לצרכים ופחות מסתדרת עם כלבים. היא נמצאה משוטטת וזקוקה לבעלים שיעזרו לה למצות את כל הפוטנציאל שיש בה – יחנכו ויסייעו לה לחזור וליהנות מחברתם של הולכים על ארבע.

אולה - חתולה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

אולה ותור: אולה ותור הן שתי אחיות בנות 3 חודשים, חמודות ומלאות קסם. הן נמצאו נטושות ללא האם ברחוב בגבעת שמואל על ידי קבוצת ילדים, טופלו על ידי צוות האגודה, וכעת הן מוכנות להגיע לבית חם ויציב, ביחד או לחוד, ולחלוק את חייהן עם בעלים אוהבים.

ליליאן - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

ליליאן: הכירו את ליליאן, כלבה מעורבת בת 6 חודשים, שכולה אור. מדובר בגורה אנרגטית ומתוקה, מלאה בחיוניות ויופי, צריכה קצת זמן להתרגל לחברת כלבים ונהנית מאוד מתשומת לב אנושית. היא צפויה להיות גדולה פיסית, אינה מחונכת לצרכים, ודורשת חינוך ואילוף כדי להשתלב בבית חדש שבו היא תוכל להעניק לבעליה את כל האהבה שיש בה.

גזר - חתול לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

גזר: לפני שאתם נכנסים לרכב, חשוב להיות ערניים לקולות ולהכות על מכסה המנוע. זה בדיוק מה שהציל את חייהם של גזר ולוצי, שני אחים ג'ינג'ים בני 3 חודשים, שחיפשו חום במנוע של מכונית בחולון ולמרבה המזל הגיעו אלינו. מדובר בחתולים חמודים ושובי לב, שזוכים לפינוקים מהמתנדבים המסורים שלנו, וכעת הם מוכנים למצוא בית אוהב לכל החיים, ביחד או לחוד, עם בעלים מפנקים ומחבקים.

באפי - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

באפי: המתוקה בעלת החיוך הכובש הזה היא באפי, כלבת רועים מעורבת בת 10 חודשים. היא בינונית בגודלה, מלאה באנרגיות טובות, מחונכת חלקית לצרכים ואוהבת מאוד כלבים ואנשים שמחבקים ומנשקים. זקוקה לבעלים שיחשפו וילמדו אותה את נפלאות העולם ויהפכו אותה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

צילה - חתולה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

צילה: המתוקה הזו היא צילה, גורה מתפנקת בת 3 חודשים שצמאה לחום, מגע ואהבה. צילה נמסרה אלינו לאחר שנמצאה נטושה ברחוב בגיל צעיר, וכעת היא מוכנה למשימת חייה – למצוא בעלים מחויבים שיגדלו אותה באהבה כל חייה.

דמקה - חתול לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל - צילום: רעי סולש

דמקה: חתלתול מתוק במיוחד בן 3 חודשים. מדובר בגור סקרן, שנהנה ממשחקים אך גם מגרגר בהנאה ומכור לליטופים. את כל האנרגיות הטובות שיש לו הוא רוצה להכניס לחיי מי שיבחר לאמץ אותו ללבו ולביתו.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.