תרמו למניעת סבלם של חסרי הישע

חתולים ברחוב: הם סובלים מחיי חרפה ונמצאים במאבק הישרדות מתמיד. תרומתכם תוכל לסייע לנו לסבסד ניתוחי עיקור וסירוס שיצמצמו את הסבל

זה לא נגמר! עוד ועוד חתולים מתווספים בכל יום למעגל הסבל. עזרו לנו לעצור את הכאב, תרמו ברוחב לב לטיפול בחסרי הישע ולסבסוד ניתוחי עיקור וסירוס.

תרומות ניתן להרים בטלפון 4553*, באתר האינטרנט, ובאפליקציית PayBox. תודתנו נתונה מראש לתורמים.

צילום ועריכה: vipdesign.co.il

הם מושלכים לרחוב באכזריות, או נולדים בו ונאלצים לחיות חיי חרפה וסבל בתנאים קשים. החתולים חסרי הבית חיים במציאות אכזרית ונאלצים להיאבק כדי לשרוד, כשהם חשופים לסכנות, לרעב, לתאונות, לפציעות ומחלות ולהתעללויות. למרות העובדה שכיום מקובל לראות בהם חלק מהסביבה העירונית, איכות החיים של החתולים חסרי הבית ירודה. אנו מאמינים שמקומם לא ברחוב, אבל כיוון שאנחנו, בני האדם, בייתנו אותם, עלינו לקחת אחריות ולהתמודד עם המצב באופן מעשי.

חתולה אחת המתרבה באופן לא מבוקר יכולה להמליט פעמיים בשנה, כאשר מרבית הגורים אינם שורדים. בתוך שנים ספורות ימליטו היא וצאצאיה עשרות אלפי גורים, שיצטרפו למעגל הסבל. הפתרון למניעת התרבות היתר ולצמצום סבלם של גורים חסרי ישע הוא עיקור וסירוס – ניתוחים שמונעים המלטות, תורמים לבריאות החתולים ומאריכים את תוחלת החיים שלהם.

עזרו לנו להמשיך לפעול למניעת הסבל!

במרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים בישראל מבצעים ניתוחים אלה לאורך כל השנה, כמו גם ניקוי שיניים ושירותים וטרינריים נוספים. כל תרומה, קטנה כגדולה, תסייע לנו לסבסד ניתוחים אלה.

עד לסוף שנת 2020 מוצעים ניתוחי עיקור וסירוס לחתולי בית ולחתולים חסרי בית במחירים נוחים במרפאת האגודה: סירוס חתול – 100 ₪ (לא כולל זכרים שסובלים מאשך טמיר), עיקור חתולה – 150 ₪. לקביעת תור ולפרטים נוספים, יש להתקשר לטלפון 4553*.

*הניתוחים מיועדים לחתולים בריאים בני למעלה משלושה חודשים. המחירים עלולים להשתנות ויש לבדוק מחיר עדכני בטלפון.

תודה ליפית בשבקין על העזרה ביצירת הסרטון.

צפו בראיון עם דובר האגודה, גדי ויטנר, מתוך התוכנית "העולם הבוקר" בהנחיית אברי גלעד וטלי מץ, ששודר ברשת 13 ב-14.7.20.