קר שם בחוץ

אבל בפנים חם. עזרו לנו בתרומות כדי שנוכל לרכוש מנורות חימום לתאים של הכלבים שלנו.

איך החורף שלכם עובר? העונה הקרה כבר כאן, ואנו ב"אגודת צער בעלי חיים בישראל" עושים את מרב המאמצים לספק לחתולים ולכלבים סביבה מוגנת, חמה ובטוחה באמצעות ציוד מתאים.

ההכנות והסידורים דורשים הוצאות כספיות גדולות, שעיקרן תיחזוק הסוככים של תאי הכלבים ורכישת ציוד מיוחד לחימום התאים. בעוד שהחתולייה שלנו היא מבנה סגור המצויד במזגנים, חימום תאי הכלבים הוא אתגר מורכב יותר. סוככים מיוחדים שהותקנו בעלות לא מבוטלת מגנים על הכלבים מהרוח ומהגשם וזקוקים לתחזוקה שוטפת.

כדי לחמם את פנים התאים, לאחר התייעצות עם מומחים אנו רוכשים מדי שנה מנורות חימום בטוחות בטכנולוגיית אינפרא אדו. בנוסף, אנו חייבים לבצע עם תחילתה של עונת החורף עבודות לתיקון תשתית החשמל בכלבייה ולחדש את מלאי הנורות ובתי המנורות כשהשאיפה כמובן היא שלכל כלב תהיה מנורה לחימום התא.

רוצים לעזור לכלבים המתוקים שלנו להתחמם בחורף הקר? עזרו לנו בתרומות לרכישת מנורות החימום ניתן בכרטיס אשראי בטלפון 4553* או בעמוד התרומות באתר.

באגודה, הממוקמת ברחוב הרצל 159 בתל אביב, נשמח לקבל גם תרומות נוספות כגון מזון, חול לחתולים וציוד חדש או משומש לבעלי חיים (רצועות, קולרים, סוודרים, מנשאים, ארגז צרכים, צעצועים, מיטות מרופדות או מתקני גירוד) וכמובן גם שמיכות, מגבות ומצעים ישנים שיחממו את בעלי החיים בחורף הקר.

תודה מראש מכל הכלבים שלנו ומאיתנו באגודת צער בעלי חיים בישראל!