האימוץ של מרגו ומוניק

סוף טוב: מוניק ומרגו, שהמתינו באגודה שלושה חורפים, מצאו בית חם ואוהב

זה היה ללא ספק אחד הימים המרגשים ביותר מבחינתנו – האימוץ של מרגו ומוניק, שהמתינו באגודה שלושה חורפים עד שפגשו את המשפחה המאמצת שלהן. מי שעוקב אחרי האתר והרשתות החברתיות שלנו, בוודאי נחשף לפוסטים הרבים שהעלינו על שתי הנסיכות המקסימות האלה בנות ה-7 ו-8 שנים, שחיו ביחד כל חייהן ונמסרו אלינו בשל מצב בריאותי של בעליהן. לנו היה ברור שאי אפשר להפריד ביניהן, ולכן המתנו בסבלנות ביחד אתן עד שתגיע המשפחה הנכונה שתראה את מעלותיהן ותתאהב בהן בדיוק כפי שקרה לנו.

מי שזכו בהן הם בני משפחת רויטנברג, שהגיעו לאגודה כדי לאמץ כלב אותו ראו באתר האינטרנט שלנו. לאחר שהתברר להם כי הכלב אנרגטי מאוד ופחות מתאים לאורח חייהם, הציגה בפניהם יועצת האימוצים שלנו את זוג הכלבות האהובות כל כך על הצוות ועל המתנדבים. שני הבנים של המשפחה התאהבו מיד כל אחד בכלבה אחרת והתלהבו מהעובדה כי יוכלו לטייל כל אחד עם כלבה ״משלו״, והבת הקטנה התרגשה מזוג החברות החדש שיהיה לה. לאחר שקיבלו מאתנו טיפים על תהליך ההתאקלמות שצפוי להן, מרגו ומוניק יצאו נרגשות לביתן החדש כשהן מעוקרות, מחוסנות ומשובבות.

אימוץ מרגו ומוניק - אגודת צער בעלי חיים בישראל. התמונות באדיבות המשפחה

לאחר תקופה קצרה של הסתגלות נראה שמרגו ומוניק כבר מרגישות לגמרי בבית. הן זוכות לתשומת לב מסביב לשעון, יוצאות לטיולים בטבע, מקבלות פינוקים מהסבתא, ואם המשפחה, אנינה מספרת: "הן כל כך מתוקות וטובות!!! כולם בבית פשוט מאוהבים בהן. כל היום מלטפים, מנשקים ומחבקים אותן!!!".

אימוץ מרגו ומוניק - אגודת צער בעלי חיים בישראל. התמונות באדיבות המשפחה

באגודה נמצאים בכל עת עוד עשרות כלבים וחתולים נטושים שממתינים לפגוש את הבעלים שיגדלו אותם באהבה כל חייהם. בואו לאמץ אותם מבית המחסה שלנו ברחוב הרצל 159 בתל אביב.