התעללות קשה בחתול

חתול שעבר התעללות קשה ופרוותו נצבעה בצבע ורוד עובר שיקום במרפאת האגודה ונמצא תחת השגחה וטרינרית צמודה

שוב ושוב אנו נחשפים למקרים מזעזעים של התעללויות והלב מתכווץ אל מול בעלי החיים חסרי הישע.

בעקבות פנייתו של הווטרינר הרשותי ד"ר אבו ראס מהמחלקה הווטרינרית בטייבה אל האגודה, שלחנו את המחלץ איל גטניו באופן בהול להביא אל מרפאת האגודה חתול שעבר התעללות קשה. על פי דיווחים, החתול הפצוע נקשר בחבל, נגרר ברחובות ופרוותו נצבעה בצבע ורוד. החתול נלכד והוחרם על ידי מפקד נקודת השיטור הקהילתי במקום בסיוע כוחות מג"ב, אשר עיכבו לחקירה אדם החשוד במעורבות במעשה. אנו מקווים כי המשטרה ומערכת החוק ימצו את הדין עם העבריינים המתעללים.

החתול בזוקה

החתול, אשר זכה לשם בזוקה, הגיע למרפאת האגודה במצב ירוד, כשהוא סובל מהתייבשות ומפצעים עמוקים ומוגלתיים באזור הבטן, הזנב ופי הטבעת, כנראה כתוצאה מכוויות. ד"ר לנה אלגרבלי, וטרינרית האגודה, העניקה לו טיפול ראשוני – משככי כאבים, עירוי נוזלים ואנטיביוטיקה ומזון איכותי כדי שיתחזק. למחרת היום, תחת טשטוש, עבר החתול בדיקה מקיפה וטיפול ברקמות הפגועות. אובחן כי בנוסף לפצעים הוא סובל ממחלה ויראלית ומדלקות בעיניים. כעת נמצא החתול תחת השגחה רפואית צמודה, הוא מטופל באנטיביוטיקה ובמשחות ופצעיו מנוקים ומחוטאים. הרופאים עוקבים אחר מצבו ובהתאם לקצב החלמתו יוחלט באם לבצע תפירה של חלק מהפצעים. הצבע הוורוד של פרוותו יורד באטיות עם שטיפות.

בזוקה האומלל מתאושש לאט וצוות האגודה דואג לפנק וללטף אותו כל העת. למרות ההתעללות שעבר והפצעים מהם הוא סובל, הוא נותן אמון מלא במטפלים ומתגלה כחתול בעל אופי חברותי ונוח. כולנו מקווים כי הוא יחלים במהרה, ואז נוכל לסרס אותו, להעניק לו את כל החיסונים הדרושים ולמצוא עבורו בית אוהב ואחראי שישכיח ממנו את הטראומה שעבר.

בזוקה מקבל טיפול רפואי
בזוקה מקבל טיפול רפואי

אנו קוראים למנהלי בתי ספר, מורים ומדריכים לילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ להתקשר עם האגודה ולהדק את הקשרים עם מחלקת החינוך שלנו, המעבירה פעילויות חינוכיות, וזאת כדי להעלות את המודעות למניעת מקרי התעללות והזנחה של בעלי חיים.

אם נתקלתם בבעל חיים במצוקה, אנא אל תתעלמו והתקשרו למוקד האגודה: 4553*.