חברים בכל מיני צבעים

כהים או בהירים, גדולים או קטנים, צעירים או מבוגרים - המתוקים האלה רוצים להיות החברים הכי טובים שלכם. בואו לאגודה ויועצי האימוץ שלנו יסייעו לכם לבחור את החבר הנכון עבורכם

לבנה (בתמונה הראשית) היא כלבת רועים מעורבת בת שנתיים וחצי עם מראה אצילי ואופי של גורה שובבה. מדובר בכלבה טובה ואנרגטית עם לב זהב, שתמיד מוכנה לטיול ולמשחק אבל לא תוותר על ליטופים. היא ממושמעת, מסורה ונאמנה וזקוקה לבעלים שיוציאו אותה לטיולים כיפיים ויזכו בכלבה בוגרת ומהממת.

ג'וני - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ג'וני הוא כלב מתוק ומקסים עם חיוך תמידי מאוזן לאוזן, חברותי מאוד גם לכלבים וגם לאנשים. מדובר בכלב טוב וממושמע, שיודע גם להשתולל ולשחק, אבל גם להתכרבל ולהתחבק, וגורם לכל הכלבים לשחק איתו ולאהוב אותו.

טוני - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

טוני הוא רועה בלגי מעורב בן שנה וחצי, גדול וחזק פיסית. מדובר בחבר מקסים וקשוב, מחונך לצרכים ומגיב לפקודות, שמתאים לאנשים עם ניסיון ומכירים את הגזע. הוא אנרגטי וחברותי, וכיאה לרועה בלגי מאוד אוהב לשחק ויכול להתעסק עם כדור במשך שעות. הוא מסתדר עם זכרים ונקבות מצוין אך עלול להיות מעט טריטוריאלי בסביבת מזון.

דבש - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

דבש היא גורה מעורבת נחמדה ושמחה בת 4 חודשים. מדובר בכלבלבה צעירה מתוקה וחברותית, שאוהבת אנשים וילדים, ומחפשת בעלים מחויבים. היא צפויה להיות בינונית-גדולה פיסית, זקוקה לחינוך ומבטיחה לתת את כל האהבה שיש בה לבעלים שיאמצו אותה ללבם ולביתם.

זינה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

זינה היא כלבה מעורבת בת 7 שנים, בינונית-גדולה בגודלה, עדינה ונחמדה. מדובר בכלבה בוגרת ומחונכת שרגילה לחיים בבית, חברותית מאוד ומסתדרת עם כל הכלבים. היא תתאים במיוחד לאנשים שמחפשים כלבה מחונכת שאינה זקוקה לחינוך והיא תוקיר להם תודה על הבית החם, תשומת הלב והאהבה.

קסם - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

קסם חוא כלב צעיר, חברותי ומלא בשמחת חיים בן 10 חודשים. כשמו כן הוא – כובש ומתוק עם עיניים בצבע דבש ומראה שובב. הוא מחונך חלקית לצרכים ופקודות, אנרגטי מאוד וזקוק לבעלים שיוציאו אותו לטיולים ארוכים וישקיעו עוד קצת בחינוך. הוא מסתדר נהדר עם כלבים, בעיקר גדולים, ומאוד אוהב לשחק ולהשתולל.

ליידי - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ליידי היא חברה מעורבת, מקסימה ונהדרת בת 6 חודשים. היא נמסרה לאגודה לפני 3 חודשים מבעלים שלא יכלו להמשיך לטפל בה ובבעיה ברגל שממנה סבלה. היא עברה ניתוח אורתופדי, קיבלה טיפול מסור מצוות הווטרינרים, שכלל פיזיותרפיה, וכעת לאחר קבלת כל החיסונים וצליעה קלה שאיננה מפריעה להתנהלות רגילה, היא מוכנה למצוא בית חם ואוהב. מדובר בחברה צעירה ואנרגטית, שאוהבת ילדים ונהנית לשחק עם חברים אחרים, וכל מבוקשה הוא להגיע לבעלים מסורים ולתת להם את כל מה שיש בה.

מייקי - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מייקי הוא כלב רועים מעורב בן שנה, שובב ולבבי. מדובר בכלב מתוק עם הרבה תמימות ואופטימיות, שאוהב אנשים ומסתדר מצוין עם ילדים וכלבים קטנים. הוא מעט חששן עם כלבים גדולים וזקוק לבעלים שיידעו לחנך ובעיקר לאהוב.

אהובה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

אהובה היא גורה מעורבת בת 5 חודשים בעלת מבט כובש. היא נמצאה נטושה ברחוב עם אחותה וכעת היא מוכנה למשימת חייה – למצוא בעלים אוהבים ומחויבים עם ניסיון בחינוך גורים. מדובר בגורה חברותית, שנהנית מטיולים ומשחקים וצפויה להיות בינונית-גדולה פיסית. היא מסתדרת עם מרבית הכלבים ומבטיחה להיות חברה נאמנה למי שיבחר להעניק לה בית חם ואוהב.

צילום: מאיה סיני

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת מדי יום שלישי בשעה 16:00 וביום חמישי בשעה 11:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.