פותחים את הלב

לרגל יום בעלי החיים הבינלאומי, אנא עזרו לבעלי החיים הנטושים שבאגודה ותרמו להם מזון

ביום חמישי, 4.10.18, יצוין ברחבי העולם יום בעלי החיים הבינלאומי, שמטרתו הכרה בחשיבותו וביופיו של עולם החי, והוקרה על הדרך שבה מעשירים בעלי החיים את חיינו. ביום זה אנו מזמינים אתכם לפתוח את הלב ולתרום לבעלי החיים שגורלם לא שפר עליהם – הכלבים והחתולים שננטשו באגודה.

בכל עת האגודה מטפלת במאות בעלי חיים עזובים ונושאת בעלויות הגבוהות של רכישת מזון, מתן טיפול רפואי ושמירה על תנאים היגייניים ועל רווחתם. אנו יכולים להמשיך לטפל ולסייע לבעלי החיים הודות לתרומות. אנא עזרו לנו לעזור להם.

איך תורמים?

תרומות של מזון וחול לחתולים ניתן להביא (או להזמין משלוח מאחת מהחנויות לחיות מחמד) לבית המחסה שלנו שברחוב הרצל 159 בתל אביב. תרומות כספיות ניתן להרים באמצעות כרטיס אשראי באתר שלנו או בטלפון 4553*.

אנו ובעלי החיים מודים לכם מקרב לב.

תרומת מזון - אגודת צער בעלי חיים בישראל

יום בעלי החיים הבינלאומי צוין לראשונה בשנת 1931 באיטליה, אז התריעו אקולוגים בכנס מיוחד על מינים שונים של בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה. מאז הפך יום זה ליומם של כל בעלי החיים ושל בני האדם האוהבים ומכבדים אותם, ובמדינות שונות ברחבי העולם מציינים אותו בדרכים שונות, כאשר הוא משולל כל קשר ללאום, דת, אמונה ואידיאולוגיה פוליטית.

כבכל יום, גם ביום זה הקהל מוזמן להגיע לאגודה ולהעניק בית חם ואוהב לאחד החתולים או הכלבים הנטושים. יועצי האימוץ שלנו ישמחו לסייע לכם בבחירת חבר חדש על ארבע שיכניס לחייכם המון אושר ושמחה.

צילום: אירה פרוהורובה