כלבים וחתולים לאימוץ

קחו אותי הביתה: הכירו את הכלבים והחתולים המקסימים שממתינים באגודה לבתים חמים ואוהבים

סנדי: סנדי היא כלבת רועים מעורבת בת שנה וחודשיים, כלבה חברותית ומקסימה שמסתדרת עם כולם ומביעה את האהבה שלה בנשיקות. היא נהנית לשחק עם כל הכלבים בחצר האגודה, אך מחפשת חבר אחד על שתיים, מסור ומחויב, שיעניק לה בית אמיתי, טיולים כיפיים ותשומת לב.

אוסקר: אוסקר הוא רוטווילר מעורב בן 4.5 שנים, כלב חכם ועדין עם הרבה ניסיון חיים שננטש באגודה על לא עוול בכפו. הוא מעט חששן ולא תמיד סומך על כולם, אך מי שיגלה קצת סבלנות ויזכה בליבו ייהנה מחבר נפלא ונאמן לכל החיים. הוא כמובן מחונך, מסתדר עם ילדים וכלבים אחרים ויוקיר המון תודה למי שיעניק לו בית חם ואוהב.

לוק: הכירו את לוק – כלב רועים מעורב ומקסים בן שנה. מדובר בכלב עדין ומעט חששן, שזקוק לכמה דקות של היכרות והרחה כדי להבין מי עומד מולו, אך ברגע שהוא מקבל הוא נותן המון אהבה. הוא חברותי, מסתדר עם כלבים אחרים ומחפש בעלים שיעריכו את כל מה שיש לו לתת, יוציאו אותו לטיולים לפריקת האנרגיות ויתנו לו בית חם ויציב.

אלפא: הגור ההורס הזה הוא אלפא – כלב רועים מעורב ומתוק במיוחד בן 5 חודשים. הוא חברותי, שמח, בעל אנרגיות מתונות ויש לו יצר חזק של סקרנות ורצון לגלות את העולם. הוא עדיין זקוק לחינוך וצפוי להיות גדול פיסית, והוא ממתין באגודה לפגוש את הבעלים שיגדלו אותו באהבה כל חייו.

ליצ'י: ליצ'י היא חתולה טריקולורית בת 3.5 שנים, מתלטפת ומלאת אהבה. מדובר בחתולה בוגרת שרגילה לחיים בבית ורוצה להרגיש שוב נאהבת. אם אתם מחפשים חתולה רגועה ומתמסרת, שנהנית מתשומת לב ויודעת להשיב אהבה, ליצ'י היא החתולה המושלמת.

עמוס: הגור השובב והכובש הזה הוא עמוס – חתלתול מעורב בן 4 חודשים. הוא סקרן, אנרגטי, אוהב לשחק ומחפש מקומות לטפס עליהם ודברים חדשים לחקור, ומצד שני הוא חברותי ונהנה מליטופים ותשומת לב. כעת הוא ממתין לבעלים המסורים שיעניקו לו בית חם ואהבה לשנים ארוכות.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.