על ילדים ונתינה בחופש הגדול

יישר כוח: הכירו את הילדים שמנצלים את החופש הגדול לפעול ולתרום לבעלי החיים

החופש הגדול בעיצומו, והפעם רצינו לספר לכם על כמה ילדים שאוהבים בעלי חיים ומנצלים את הזמן הפנוי ליזום פעילויות ולהתנדב למען בעלי החיים.

משפחת פרחי גידלה כלבים במשך שנים. כשהם נפרדו מכלבם האחרון היה ברור להם שזה רק עניין של זמן עד שהם יאמצו כלב חדש למשפחה. הם הגיעו לאגודה, פגשו כמה כלבים ולבסוף בחרו בזואי, כלבת רועים מתוקה וחברותית (בתמונה הראשית). זואי עברה עיקור במרפאת האגודה, קיבלה חיסונים ושבב ויצאה מאושרת לביתה החדש עם משפחתה המאמצת. התרגשנו לקבל תמונות מקסימות של הילדים ביחד עם זואי, שמראות עד כמה הם נהנים ביחד.

משפחת פרחי עם הכלבה זואי - אגודת צער בעלי חיים בישראל

דרור אנטמן שחוגג יום הולדת 12, כבר התחיל בהכנות לשנת בר המצווה שלו. את יום הולדתו שפותח את השנה הזו הוא החליט לחגוג עם חבריו הטובים בדרך מיוחדת עם פעילות התנדבותית. דרור וכל החברים הגיעו לאגודה כשבידיהם תרומה של מזון לבעלי החיים. הם קיבלו סיור מודרך, שיחקו משחקים מעולם בעלי החיים בהנחיית מחלקת החינוך של האגודה ולבסוף שימחו את הכלבים בטיולים ארוכים ומפנקים.

ילדים ובעלי חיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ילדים ובעלי חיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל

 

גיל אברהם בן ה-12 ממודיעין כבר הפך את איסוף הבקבוקים למחזור למסורת. לאורך כל השנה הוא אוסף בקבוקים ובחופש הגדול הוא מביא אותם לאגודה, כשבכספי הפיקדון נרכש מזון לבעלי החיים בבית המחסה שלנו.

ילדים ובעלי חיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל

אחרונה חביבה היא יסמין גלבוע מתל אביב, שמגיעה להתנדב באופן קבוע באגודה. כל הכלבים כבר מכירים אותה וממתינים לטיולים הכיפיים במחיצתה. היא מפגינה רצינות, אחריות, ולא רק הכלבים מתחברים אליה, אלא גם שאר המתנדבים, ביניהם פנחס דגן שאתו היא מצולמת ביחד עם הכלבות מרגו ומוניק.

אנו רוצים להודות לכל הילדים על פועלם ומאחלים להם חופשה נעימה.

לפרטים על התנדבות, ביקור קבוצות מאורגנות או קייטנות הורים, אנא צרו עמנו קשר בטלפון 4553*.