אנו זקוקים לעזרתכם ברכישת ציוד לכידה הומאני

כלבי ההפקר, כך מכנים אותם וכך בדיוק הם חיים, חיי הפקר עלובים מאוד.

מאות להקות של כלבים חיות בסבל רב, תחת אילוצי סביבה קשים מאוד במרחבי הנגב ובפריפריות בצפון. רעב מתמשך, צמא, חולי, פגיעות מרכב חולף הם מנת חלקם של כלבי הפקר, של הכלבים "השקופים" האלו שנוח הרבה יותר לא להיות מודעים אליהם ולסבלם.

אלפי כלבים משוטטים בפריפריות ובעיקר בנגב וזו תוצאה של התעלמות והזנחה רבת שנים.והסבל? מתפרץ בהמוניו, כאן ועכשיו!

אין מושיע לאלו הסובלים ונחוצה עזרה דחופה. לאלו הכלבים שניזוקו מתאונות רכבים ומשאיות, חולים ותשושים, כלבות מניקות ואף בהריון מתקדם, גורים שימיהם ספורים בשטח במלחמת הישרדות איומה ומצערת. אנו זקוקים לעזרתכם על מנת שנוכל לרכוש ציוד לכידה הומאני, ולעזור כמה שניתן למנוע צער וסבל מהכלבים שחייהם הפקר, חרפה וסבל.

לא נוכל לעזור לכולם אך לבטח נמנע סבל רב מאלו הסובלים קשה.

אנו מקווים כי בעזרת התרומות, נוכל לצייד את הפעילים למען בעלי החיים הנטושים בדרום, שמתמודדים בקושי רב עם מחסור חמור בכוח אדם ובציוד לכידה.

הבאתם לטיפול רפואי עולה כסף רב, וכך גם עלויות השיקום של הכלבים שימצאו כברי אימוץ.

אנו מגייסים תרומות והיכולת לעזור כמה שיותר תלויה רבות בציוד לכידה הומאני שעלותו יקרה מאוד.

מלכודת אחת הומאנית לכלב גדול עולה בין 1,800- 2,500 ₪, ואנו זקוקים למספר לא קטן של מלכודות כאלו.

אנו זקוקים להצטייד גם במספר מוטות לכידה, רשתות, כפפות מגן וכל ציוד חיוני שבעזרתו נוכל ללכוד את הכלבים הסובלים שזקוקים לטיפול מידי.

הוצאות תחבורה וכוח אדם הן חלק לא מבוטל בתקציבי החילוץ, ככל שנקבל רשת של תמיכה תקציבית בעזרת התרומות שלכם כך נוכל לסייע לעוד כלבים ולעוד ארגונים שיקלטו את הכלבים וישקמו אותם. עלות חילוץ של בעל חיים יכולה לנוע בין 2500-3500 ש"ח.

אנו באגודת צער בעלי חיים בישראל פונים אל הלב שלכם ומבקשים שתצטרפו למסע החשוב אל הנגב, לעזור לכלבי ההפקר. כמה שיותר שותפים לדרך כך נמנע צער וסבל. אתם כולכם מצילי חיים.

עלות הציוד בכללותו הינה כ-76,000 ש"ח ואנחנו זקוקים לו כמו אוויר לריאות

תודה על תשומת הלב ותודה מקרב לב, משפחת אגודת צער בעלי חיים בישראל

לתרומה לחצו כאן