ניתוחים פלסטיים – לא רק לעשירים

למרפאת האגודה הובאה חתולת רחוב שעברה לעיקור ו... ניתוח פלסטי

אינשם, חתולת רחוב חסרת בית, הובאה אל האגודה על ידי ריטה – אישה טובת לב אשר מטפלת באדיקות בחתולים החיים בסמוך לביתה. החתולה עברה מספר המלטות בעבר, הגורל לא תמיד האיר פנים לגוריה וריטה הביאה אותה למרפאת האגודה לניתוח עיקור ולטיפול בפצע חשוף בפניה.

פניה של אינשם הושחתו עקב חוויה טראומתית, אפה נקרע ונשאר תלוי על קצה העור וסחוס האף נותר גלוי. ולא רק זאת: חלק מהשפה העליונה היה מחובר לחניכיים ודרכו יצאו השיניים. האבחנה הראשונית של וטרינרית האגודה ד"ר איה פרי היתה, כי פצע כזה עלול לגרום למחלות זיהומיות, אך אם נוסיף לכך את העובדה שחתולים תלויים מאוד בחוש הריח שלהם, היה ברור לד"ר פרי כי סיכוייה של אינשם לשרוד ברחוב קלושים.

לאחר שאינשם הורדמה, החלה ד"ר פרי לשחזר את פניה על ידי תפירה ואיחוי רקמות. מאחר ואזור האף והפנים הוא אזור רגיש ומלא עצבים, תהליך השחזור היה קשה ומורכב. למרבה המזל ובשל ניסיונה של הווטרינרית, הניתוח עבר בהצלחה. הליך השחזור הפלסטי-כירורגי השאיר סימני תפרים על פניה של החתולה, אך אנו בטוחים שאינשם לא תתלונן ולא תחזור אלינו לבצע תיקונים…

ד"ר פרי והחתולה אינשם
ד"ר פרי והחתולה אינשם

לאחר שאינשם החלימה מניתוח האף היא הוחזרה אל שולחן הניתוחים כדי לעבור עיקור. כך, אנו מאמינים, נוכל למנוע סבל עצום מאינשם ומחתולי הרחוב הרבים שנולדים למציאות קשה ואכזרית ולמלחמה יומיומית הנקראת הישרדות.

אנו באגודת צער בעלי חיים ישראל מצפים לראות עוד אנשים טובים שיביאו את חתולי הרחוב לניתוחי עיקור וסירוס במטרה למנוע התרבות בלתי מבוקרת של גורים הנידונים לחיים תחת סכנות יומיומיות בתנאים בלתי נסבלים.

לייעוץ ולקביעת תורים אנא התקשרו לטלפון 4553*.