ממתינים לבית חם

קחו אותי הביתה: הכירו את הכלבים והחתולים שממתינים באגודה ורוצים להגיע לבית חם ואוהב

הגורה הכובשת הזו היא נונה, כלבת רועים מעורבת יפהפייה בת חצי שנה. היא עלולה להיות מעט מפוחדת בהתחלה, אך ברגע שהיא נפתחת היא מתגלה כשובבה וכאחת שיודעת בדיוק מה היא רוצה. היא זקוקה לבעלים שיחשפו אותה לעולם, יחנכו אותה ויקחו בחשבון שהיא תגדל להיות כלבה גדולה פיסית.

הגורה המתוקה הזו היא אלכסה, חתלתולה מעורבת בת 7 חודשים, אצילית ויפה. היא מאוד אוהבת מגע ותמיד תתקרב כשמושטים לה את היד, אך מעדיפה להישאר עם ארבע רגליים על הקרקע ולא להיות על הידיים. היא מבטיחה להיות חברה טובה ותכניס המון שמחה לחיי מי שיבחר לאמץ אותה.

מייקי הוא כלב רועים מעורב ומתוק במיוחד בן 7 חודשים. הוא עשוי לנבוח מעט על מי שהוא לא מכיר, אך אחרי ליטוף ורחרוח הוא מתמסר בקלות. הוא שטותניק, אוהב לשחק, מסתדר עם כלבים אחרים ומחפש בעלים עם קצת הבנה בחינוך והצבת גבולות.

בוני, כלב מעורב גדול ומרשים בן שנתיים, הוא החבר המושלם לאוהבי הכלבים הגדולים. הוא מאסיבי, עם כוח פיסי עצום ונשמה עדינה וטובה. הוא חולם על משפחה חדשה ועל בעלים חזקים עם ניסיון שיוכלו לשלוט בו, להוציא אותו לטיולים מפנקים וליהנות מחבר נהדר.

ראדה היא גורת חתולים מעורבת בת 3 חודשים, סקרנית, מתוקה ובעלת אישיות כובשת. היא תמיד דואגת שידעו שהיא נמצאת בסביבה ומבטיחה שמי שיאמץ אותה יזכה בחתולה מתלטפת ומגרגרת.

בלאקי היא כלבת לברדור מעורבת בת שנה, לבבית ומלאת שמחת חיים. היא חברותית, אוהבת אנשים, נהנית לשחק עם כלבים אחרים ועדיין זקוקה לחינוך. היא מחכה בקוצר רוח למצוא את הבעלים שיעניקו לה בית חם ויציב ויהפכו אותה לבת משפחה מסורה.

שון הוא כלב רועים מעורב בן 8 חודשים, גור אנרגטי, חמוד וחייכן שמלא בשמחת חיים. מדובר בכלב שזקוק לחינוך ולבעלים שילמדו אותו דברים חדשים, יוציאו אתו אנרגיות בטיולים ויתנו לו לרוץ ולשחק עם כלבים אחרים.

פיטר הוא חתול מעורב בן 5.5 שנים, חתול חכם ומתפנק עם פרווה מבריקה ונעימה שהיה רגיל לחיות עם חתול נוסף. הוא מאוד אוהב ליטופים ומקווה למצוא בית חלומי עם בעלים מפנקים שיעניקו לו תשומת לב, צעצועים והמון אהבה.

כשמה כן היא – הכלבה המתוקה הזו היא סוויטי, פינצ'רית מעורבת בת 7 חודשים, כלבה קטנטנה ועדינה עם אוזניים זקופות והרבה חלומות ואהבה לתת. היא תישאר קטנה בגודלה, תתאים לדירה ועל מי שמאמץ אותה לקחת בחשבון שהיא עדיין גורה וזקוקה לחינוך לצרכים.

מייקל הוא כלב כנעני מעורב בן חצי שנה, חנפן ומתפנק. מדובר בכלב שיודע לכבוש את הלב ומחפש משפחה שתדע לפנק אותו ולהעלות לו קצת את הביטחון ומצד שני גם לחנך ולהציב גבולות. הוא עדיין לא מחונך, צפוי להיות גדול פיסית, ויש לו המון פוטנציאל להיות החבר הכי טוב של מי שיבחר להעניק לו בית חם.

הכירו את לבנה, כלבת רועים מעורבת יפה ומרשימה בת שנתיים. יש לה אנרגיות גבוהות והיא מאוד דרוכה וערנית, קשובה לכל דבר שקורה ומשתנה, מסתדרת עם כלבים אחרים אך זקוקה להיכרות לפני כן. היא מחפשת בעלים רציניים שיוכלו לתת לה בית לכל החיים, יעמדו באתגר להציב לה גבולות ויזכו בכלבה נאמנה ונהדרת.

הגורה היפהפייה הזו היא סוניה, חתלתולה טריקולורית עדינה וכובשת בת 3 חודשים. היא אוהבת להיות עצמאית ולבדוק את השטח, אך ברגע שמרימים אותה על הידיים היא מתמסרת ומתמכרת למגע ולתשומת לב ועונה בגרגורים. היא מחפשת להתחיל את החיים בבית יציב עם גירויים ופינוקים ועם בעלים שיגדלו אותה באהבה כל חייה.

החמודה עם העיניים המבקשות היא רוזיטה, כלבה מעורבת בת כמעט שנתיים. מדובר בכלבה עדינה שזקוקה למעט זמן כדי להרגיש בטוחה ואז היא מראה את הצד השובב והאנרגטי שבה. היא בינונית בגודלה, מסתדרת עם כלבים אחרים ומחפשת בעלים שיעניקו לה ביטחון ובית רציני ואוהב לכל החיים.

דינגו היא כלבת רועים מעורבת בת 5 חודשים, סקרנית, שובבה ובעלת אנרגיות גבוהות. היא מחפשת בעלים שמכירים ויודעים איך לחנך כלבים מהסוג שלה, כאלה שיציבו לה אתגרים וגבולות וילמדו אותה דברים חדשים. היא צפויה להיות גדולה, זקוקה להרבה פעילות וטיולים, ומבטיחה להכניס המון שמחה ואנרגיות לחיי מי שיבחר בה.

טייגר הוא חתול מעורב שובב ואנרגטי בן 7 חודשים. מדובר בגור סקרן ומתוק שאוהב לבדוק כל דבר חדש, והוא מחכה בקוצר רוח להכיר את הבעלים המחויבים שיגדלו אותו באהבה כל חייו ויעניקו לו בית חם ותשומת לב.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.