מי אני ומה שמי?

גורת חתולים שחולצה על ידי האגודה מתעלת ביוב מתאוששת במרפאה האגודה ומחפשת שם ובעלים אוהבים

חיי החתולים ברחוב אינם פשוטים בלשון המעטה, והם חשופים לסכנות רבות. המתקשים ביותר לשרוד הם כמובן הגורים הצעירים והחלשים, אשר עדיין לא פיתחו את המערכת החיסונית ולכן הם רגישים יותר. בחודשים הקרים ההישרדות קשה אף יותר, ובחפשם אחר חום והגנה גורים רבים נקלעים למקומות שונים המסכנים את חייהם.

לפני כשבוע התקשרה למוקד האגודה בעלת חנות בבת ים, אשר דיווחה כי כבר כמה שבועות היא מאכילה גורת חתולים דרך פתח ביוב הנמצא בסמוך לחנות. לאחר שגורמים שונים אליהם היא פנתה לא שתפו פעולה, עם קבלת הדיווח שלחה האגודה את רכב החילוץ למקום. מחלץ האגודה גילה כי גורת החתולים נמצאת בתעלת הביוב וכי על מנת לחלצה יש לפתוח את פתחי הניקוז. לא ברור כיצד הגיעה הגורה לתעלת הביוב – יתכן כי שם נולדה, ואולי היא נקלעה לרשת התעלות בחפשה אחר מזון או חום.

מחלץ האגודה התקשר לווטרינר הרשותי ד"ר צרפתי, אשר שלח למקום פקח מטעמו ופקח נוסף ממחלקת התעבורה במטרה לפתוח את רשת הניקוז. לאחר פתיחת הרשת הצליח מחלץ האגודה להוציא את הגורה באמצעות מכשור מתאים והביא אותה במהירות למרפאת האגודה.

ד"ר איה פרי, אשר בדקה את החתולה, אבחנה כי היא מיובשת ונמצאת בלחץ רב. לאחר טיפול ראשוני, שכלל מתן נוזלים ואוכל מזין, נשארה החתולה תחת השגחה רפואית במרפאה הווטרינרית. במהלך השבוע האחרון התחזקה הגורה ובעוד כחודש היא תוכל לעבור לבית מאמץ.

גורת החתולים בת החודשיים בעלת הפרווה האפורה והמנומרת נהנית כעת מתשומת הלב שמרעיפים עליה העובדים והמתנדבים, ועד שתהיה מוכנה לצאת לבית חדש היא מחפשת שם. אם יש לכם רעיון לשם שיהלום את הקטנטנה שעברה תקופה לא פשוטה וכל מבוקשה הוא חום ואהבה, הנכם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו, להציע שם ואף להפיץ את הידיעה לחבריכם.

אנו מקווים כי הגורה המתוקה תמצא בקרוב בית, ומבקשים כי במידה ונתקלתם בבעל חיים במצוקה, אנא התקשרו ודווחו לנו על מנת שנוכל לסייע לו.