מבול של גורי חתולים נטושים – בואו לאמץ

כמדי שנה באביב, עונת ההמלטות של החתולים מביאה עמה עשרות אלפי גורים בכל רחבי הארץ. רובם נולדים ברחוב לחתולות חסרות בית לתוך מציאות אכזרית המקשה עליהם לשרוד בגיל צעיר, ומאוחר יותר הם מחפשים מקורות מזון, תוך מאבקי טריטוריה כשהם חשופים למחלות, תאונות, התעללויות ועוד. בעונה זו ננטשים בכל רחבי הארץ ארגזים עם גורי חתולים ...

כמדי שנה באביב, עונת ההמלטות של החתולים מביאה עמה עשרות אלפי גורים בכל רחבי הארץ. רובם נולדים ברחוב לחתולות חסרות בית לתוך מציאות אכזרית המקשה עליהם לשרוד בגיל צעיר, ומאוחר יותר הם מחפשים מקורות מזון, תוך מאבקי טריטוריה כשהם חשופים למחלות, תאונות, התעללויות ועוד. בעונה זו ננטשים בכל רחבי הארץ ארגזים עם גורי חתולים שננטשו על ידי בעלים של חתולה לא מעוקרת או נלקחו ונזרקו באכזריות על ידי שכן זועם.

בימים אלה קולטת האגודה עשרות גורי חתולים נטושים, שימסרו לאימוץ בהגיעם לגיל שלושה חודשים, לאחר שיקבלו את כל החיסונים הדרושים ויעברו ניתוח עיקור או סירוס.

על פי הערכות, בישראל חיים למעלה משני מיליון חתולים חסרי בית, כאשר בשל מדיניות עיקור וסירוס לא מספקת, בכל שנה נולדים עשרות אלפי גורים אומללים, הנידונים ברובם לחיי סבל ברחוב או למוות בגיל צעיר.

הפתרון למניעת התרבות לא מבוקרת של חתולות חסרות בית ולצמצום סבלם של גורים חסרי ישע אלה הוא עיקור וסירוס – ניתוחים שנמצאים באחריות הרשות המקומית שבתקופת הקורונה רובן כולן לא עסקו במלאכת לכידת החתולים עיקור וסירוסם אשר היו מונעות המלטות רבות.

לאימוץ חתול לחצו כאן

אגודת צער בעלי חיים בישראל יוצאת בסבסוד המחירים לניתוחי עיקור וסירוס חתולים חסרי בית וחתולים ביתיים עד סוף שנת 2021 ומקווים כי מרפאת העיקורים והסירוסים תוכל להמשיך את הסבסוד גם לשנת 2022 הכול תלוי בתמיכת הציבור במתן תרומות לניתוחים חיוניים אלו.

סירוס 100 ₪ עיקור 150 ₪ לקביעת תור בטלפון: 4553*