לנצח נא-הב

כדי להנציח את הקשר המיוחד שנוצר בין חיות מחמד לבעליהן, המעצבת דיוה צוקר יצרה קולקציית תכשיטים מיוחדת עבור ההולכים על שתיים וחבריהם הטובים על ארבע, כשחלק מההכנסות קודש לפעילות האגודה

רבות נכתב ונחקר על הקשר המיוחד הנרקם בין כלבים וחתולים לבעליהם. הצורפת והמעצבת דיוה צוקר, בעלת DeZinger Studio, לקחה את העניין צעד אחד קדימה ויצרה קולקציית תליונים ייחודית לחיות מחמד ולבעליהן, הנושאת את השם Paw Wow, אשר חלק מהכנסותיה הנו תרומה לאגודת צער בעלי חיים בישראל. כך מוזמנים הבעלים הגאים להתהדר בפריט אופנתי המשותף להם ולחברם הטוב על ארבע, וגם לתרום לבעל חיים שעדיין לא מצא את האחד שיגדל אותו באהבה.

הקולקציה כוללת מבחר תליונים מעוצבים שעשויים מפלדת אל חלד עם דמויות של כלבים ושל חתולים ואלמנטים נוספים מעולם התוכן של אהבת בעלי החיים. לתליון המיועד להולכים על שתיים מצורפת שרשרת מכסף 925, ולתליון להולכים על ארבע, עליו ניתן להוסיף חריטה עם שם או עם פרטים מזהים של הבעלים, לולאת חיבור נוחה עבור הקולר. במרכז הקולקציה עומדים סטים משלימים: תליון ושרשרת BFF לבעלים ותליון תואם לחיית המחמד. כל פריטי הקולקציה עשויים מחומרים איכותיים, שפותחו מתוך מחשבה ותכנון לעמידות התכשיט למשך שנים רבות.

קולקציית תכשיטים לחיות מחמד ולבעליהן. צילום: שי אשרי
קולקציית תכשיטים לחיות מחמד ולבעליהן. צילום: שי אשרי

קולקציית Paw Wow מיועדת לנשים, לגברים ולחבריהם הטובים על ארבע, ואין מתאימה ממנה כמתנה אישית ומקורית או כשי לחברים יקרים. את התליונים המיוחדים ניתן לרכוש באתר dezigner.studio. מחיר: 190-150 ₪, כולל משלוח ותרומה של אהבה לבעלי החיים הנטושים החוסים באגודת צער בעלי חיים בישראל.

את ההשראה ליצירת הקולקציה שאבה דיוה מהחתול גבר ומהחתולה אחלה, אותה אימצה באגודת צער בעלי חיים בישראל. "מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד היה לצדי כלב, חתול, או שניהם…", היא מספרת. "כילדה אספתי אל ביתנו במושב נטעים בעלי חיים נטושים ופצועים, חלקם הופיעו על סף דלתנו לאחר שהשמועה כי אנו 'המשפחה שאוספת בעלי חיים' נפוצה בסביבה. מעולם לא קנינו בעלי חיים. תמיד הצלנו ושיקמנו, ואם לא מצאנו עבורם בית, גידלנו אותם בביתנו, כי בעל חיים לא נוטשים".

"אהבה ונתינה למען בעלי חיים הן חלק בלתי נפרד ממני, וכשהתחלתי את עיסוקי כצורפת, עלה לי הרעיון להנציח את הקשר המיוחד בין חיות המחמד לבעליהן. אנו מנציחים את אהבתנו לבן/בת הזוג, למשפחה ולחברים הכי טובים, אבל גם בעלי החיים שלנו מעניקים לנו אהבה ללא תנאים, והקולקציה החדשה מאפשרת להראות לכולם מי החבר הכי טוב בהצהרה מלאת סטייל, ועל הדרך גם לתרום לבעלי חיים שלא שפר עליהם גורלם".

לצפייה ולרכישת פריטים מקולקציית Paw wow, לחצו כאן.