כלבים מבוגרים לאימוץ

הם מחונכים, רגילים לחיות בבית, ולאחר שהם היו חברים מסורים לבעליהם במשך שנים, הם מצאו עצמם במכלאה. יש להם עוד המון אהבה לתת, אז בואו להכיר אותם ותנו להם הזדמנות לחיים טובים בבית חם ואוהב

כמדי שנה, עונת הקיץ מביאה עמה גל נטישות גדול של כלבים וחתולים. מדי יום אנו קולטים באגודה כלבים וחתולים שעד לאותו רגע היו חלק בלתי נפרד מהמשפחה שגידלה אותם, ומסיבות שונות הפכו ללא רצויים, לעול שצריך להיפטר ממנו. מעבר דירה, חופשה, עזיבת הבית של אחד הילדים הם רק חלק מהסיבות לנטישה שבהן נתקל צוות האגודה. הלב יוצא אל כל בעל חיים שננטש, ובעיקר לכלבים המבוגרים שחיו לצד בעליהם במשך שנים ארוכות וכעת נאלצים להתמודד על כל מאמץ פוטנציאלי ביחד עם כלבים צעירים, שבעיני רבים נחשבים לאטרקטיביים יותר.

היתרונות באימוץ כלבים מבוגרים רבים: המאמצים יודעים למה לצפות מבחינת מראה, אופי והתנהגות. הכלבים האלה מחונכים, רגילים לחיות בבית, במקרים רבים הם בעלי רמת אנרגיה נמוכה יותר ויכולים להתאים גם לאנשים מבוגרים שמחפשים חבר על ארבע בעל אופי רגוע ושלו. הם יוקירו תודה על הבית החדש שיוענק להם ויהיו חברים נהדרים ונאמנים.

פתחו את הלב לכלבים המבוגרים ובואו לאגודה לאמץ אותם. תנו להם הזדמנות לחיים טובים ותזכו בחבר נהדר שיכניס לחייכם המון אושר ושמחה.

הנה כמה כלבים מבוגרים שממתינים כעת באגודה לבעלים אחראיים, אוהבים ומסורים, שיגדלו אותם באהבה כל חייהם.

מרגו ההאסקית המעורבת בת ה-6 עם פרווה בצבע אפור-לבן ומוניק בת ה-7 בעלת הפרווה החומה (שתיהן מופיעות בתמונה הראשית) נמסרו אלינו לאחר שבעליהן חלו ולא יכלו להמשיך לטפל בהן. לאחר שגדלו במשך שנים ארוכות כשתי אחיות בבית חם ובסביבה שהכירו, לבן נשבר. שתיהן מחונכות, חברותיות ובעלות אופי נוח, ואנו מקווים כי יהיה מי שירצה לאמץ אותן ביחד, כך שלא נצטרך להפריד ביניהן.

אמא ואבא של מוקה נפטרו, ועכשיו הוא מקווה למשפחה חדשה ואוהבת. מוקה הוא כלב מקסים, חברותי ומתלטף בן שש שנים וחצי,  שאומץ מאתנו לפני חמש שנים על ידי זוג פנסיונרים. למרבה הצער, האישה נפטרה לפני כחצי שנה והשבוע הגבר נמצא מת בדירתו, כשמוקה המתוק דואג לו ולא יכול לעזור. מוקה הוא כלב טוב לב, מלא אהבה, בעל אופי מקסים ונוח, והוא ממתין באגודה למשפחה חדשה שתיתן לו חיבוק אוהב ובית חם לכל חייו.

ברי, שרפיי מעורב בן 6 שנים, הוא כלב עם אנרגיות טובות ואופי מקסים. הוא עדין, חברותי ומסתדר עם כל הכלבים. הוא היה רגיל לחיות בחצר אך יכול לחיות גם בדירה והוא יהיה חבר נאמן למי שיבחר לאמץ אותו ללבו ולביתו.

חבר הוא לברדור מעורב ויפהפה, שלמרבה הצער בעליו לא ראו בו כחבר הטוב ביותר שלהם ונטשו אותו באגודה. חבר הוא כלב בוגר, מחונך וחברותי בן 6 שנים, בעל אופי נוח, שרגיל לחיות בדירה ואוהב מאוד ילדים. כעת הוא מחפש הזדמנות לחיים טובים עם בעלים מחויבים שיעניקו לו חום, אהבה, תשומת לב וטיולים, ומבטיח להוקיר המון תודה ולתת בחזרה את כל האהבה שיש בו.

ג'קי הוא כלב מעורב ובינוני בגודלו, שבגיל שש שנים וחצי ננטש וכעת הוא מתרגל למציאות החדשה של חיים בכלבייה. מדובר בכלב בוגר, מחונך וטוב לב, שרגיל לחיים בדירה ומסתדר עם ילדים ועם כלבים אחרים. הוא רוצה להעניק את כל האהבה והטוב שיש בו לבעלים אחראיים ומסורים שיעניקו לו בית חם ויציב לכל חייו.

בלו בן ה-9 שנים גדל כל חייו בבית, עד שבת המשפחה עזבה ולא היה מי שימשיך לטפל בו, והוא הפך ללא רצוי. כעת הוא מתרגל למכלאה ומקווה בכל ליבו להתחלה חדשה כי יש לו המון אהבה לתת. בלו הוא כלב שועלי מעורב, עדין ושקט שאוהב את החיים הרגועים. הוא מחונך, רגיל לדירה ויתאים מאוד לאנשים מבוגרים. מי שיאמץ אותו צריך לקחת בחשבון שהוא לא מסתדר עם כלבים אחרים, ולכן חייב תמיד (וכפי שמורה החוק) להיות עם רצועה.

קסם היא כלבה מעורבת בת 6 שנים, עדינה וטובת לב. מדובר בכלבה בוגרת עם ניסיון חיים, שמתסדרת עם כולם, מפזרת שלווה ונינוחות לכל עבר ויודעת לתת אהבה. היא מקווה בכל ליבה לזכות בבית אוהב ובבעלים מחויבים.

קסם - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

צילום תמונות סטילס: אירה פרוהורובה