יומן שבועי לשנה החדשה

אגודת צער בעלי חיים בישראל גאה להציג יומן שבועי לשנת תש"פ (2020-2019) בסימן חמלה ואהבת החי

לקראת השנה החדשה, אגודת צער בעלי חיים בישראל הוציאה יומן שבועי, אשר לצד החלק הקלנדרי כולל תמונות של בעלי חיים שונים שהגיעו לאגודה בליווי סיפוריהם ומסרים חשובים הנוגעים לכולנו.

יומן שבועי לשנת תש"פ (2020-2019) - אגודת צער בעלי חיים בישראל

רבים סבורים כי בבית המחסה של האגודה חוסים רק כלבים וחתולים, אולם מאז הקמתה בשנת 1927, אגודת צער בעלי חיים בישראל מנהלת מדיניות של דלת פתוחה ואינה סוגרת את שעריה בפני בעלי חיים נטושים, עזובים או פצועים. כך, לאורך השנים קלטה האגודה סוגים שונים של בעלי חיים שנמצאו במצבי מצוקה, ביניהם חיות בר שונות, ציפורים ועופות, מכרסמים, זוחלים ועוד. בעלי החיים הללו מקבלים טיפול ראשוני במרפאה הווטרינרית של האגודה, ובהמשך מוצאים מקום בטוח בפינת החי שלנו או אצל אנשים פרטיים שיכולים לספק את צרכיהם, ובמקרה הצורך מועברים לגורמי טיפול מתאימים ומוסמכים.

בין דפי היומן החדש ניתן למצוא את תמונותיהם ואת סיפוריהם לצד מסרים חשובים הנוגעים לאחריות, מחויבות, כיבוד הטבע והסביבה, דאגה, סובלנות, קבלת האחר, אמפתיה וחסד. כל הערכים האלה מועברים גם במסגרת פעילותה הענפה של המחלקה לחינוך להומאניות של האגודה, שמעבירה מדי שנה מאות הדרכות לקבוצות בכל הגילים וממגזרים שונים. כל זאת במטרה להעלות מודעות, לעורר רגש ולפתח רגישות וחמלה כלפי החלשים שאינם יכולים להשמיע את קולם.

היומן השבועי של אגודת צער בעלי חיים בישראל יישלח לכל המרימים תרומה גבוהה מ-45 ₪ בטלפון 4553* (או בתרומה של 35 ₪ במשרדי האגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב), עד לגמר המלאי.

לצפייה ביומן לחצו כאן.

* את התמונות המרהיבות שביומן צילם חיים שוורצנברג מ-VIP Design, אשר מלווה את האגודה ופעילותה במשך שנים ארוכות.

* צילום השער: ג'ני טרלובסקי