גורי חתולים לאימוץ

עשרות גורי חתולים מתוקים ממתינים באגודה לבתים חמים ואוהבים

הם מתוקים, שובי לב ומייחלים לעשות את צעדיהם הראשונים בבית חם ואוהב.

כמדי שנה באביב, עונת ההמלטות של החתולים מביאה עמה המוני גורים. רובם נולדים ברחוב לחתולים חסרי בית, לתוך מציאות אכזרית המקשה עליהם לשרוד, וחלקם נולדים לחתולות בית שבעליהן לא דאגו לעקר אותן. בשבועות האחרונים קלטה האגודה עשרות גורי חתולים נטושים. כעת, בהגיעם לגיל שלושה חודשים, ולאחר קבלת כל החיסונים, הם מועמדים לאימוץ. בהתאם למדיניות האגודה, כל הגורים יעברו ניתוחי עיקור או סירוס בטרם יציאתם לביתם המאמץ, וזאת כדי למנוע התרבות בלתי מבוקרת של גורים אשר מתקשים למצוא בתים חמים.

בואו לאמץ אותם מהאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב, ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון אושר ושמחה. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.

הנה כמה מהגורים המתוקים, שצילמה מאיה סיני, תלמידת תיכון במגמת צילום.

בים – חתול לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

בים הוא גור מעורב מתוק ושובב בן 3 חודשים. חתלתול צעיר וכובש, שאוהב לשחק ולהתפנק ומתחבר לכולם, ממתין לפגוש את הבעלים שיהיו חבריו הטובים ביותר לתמיד.

מילה – חתולה לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

הכירו את מילה, גורה מעורבת בת 3 חודשים, מקסימה ומדהימה ביופייה. חתלתולה עדינה שנהנית ממשחקים ומליטופים ומסתדרת עם כולם רוצה להגיע לבית חם ואוהב.

שחוריק – חתול לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

שחוריק הוא חתלתול מתוק בן 3 חודשים מלא קסם ובעל אנרגיות טובות. גור צעיר ומשעשע שרק מתחיל לגלות את העולם, אוהב לשחק ומתמסר לליטופים, ורוצה לגדול בבית עוטף ומפנק.

דמקה – חתולה לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

דמקה היא חתלתולה מקסימה בת 4 חודשים, שננטשה עם שני אחים נוספים. מדובר בגורה סקרנית ואנרגטית, שאוהבת לחקור ולגלות דברים חדשים, אך גם נהנית להיות על הידיים ולקבל ליטופים ופינוקים. כעת היא מחפשת בעלים מחויבים שיגדלו אותה באהבה כל חייה. היא מצדה מבטיחה להכניס לחייהם המון שמחה ואנרגיות טובות.

לאפה – חתולה לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

קבלו את לאפה, חתלתולה מעורבת ושובבה בת 3 חודשים. היא אוהבת משחקים וליטופים ורוצה לחלוק את חייה עם בעלים מחויבים ומפנקים.

לולה – חתולה לאימוץ – אגודת צער בעלי חיים בישראל

לולה היא חתלתולה מעורבת שחורה ומיוחדת בת 3 חודשים שכולה מתיקות. גורה מתלטפת ומתרפקת שאוהבת לגרגר ונהנית לשחק מחפשת בעלים אוהבים ומסורים.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.